Portada Educación La Politécnica y Filosofía y Lletres sumen el 25% de los alumnos de grau d’Asturies

La Politécnica y Filosofía y Lletres sumen el 25% de los alumnos de grau d’Asturies

by redacción asturnews
Foto: Iglesias Riveiro (https://www.flickr.com/photos/riveiro/)

Son 4.615 estudiantes los y les que’empezaron los sos estudios de grau esti cursu na Universidá d’Uviéu y 18.201 les matrícules contabilizaes. Y la Politécnica y Filosofía y Lletres sumen el 25% d’esa cantidá.

Los 54 graos que componen la so ufierta académica suman un total de 18.201 matrícules. Y onde se concentren los mayores volumes d’estudiantes ye na Escuela Politécnica d’Inxeniería (EPI) y la Facultá de Filosofía y Lletres. Dambos centros acopen el 25% del alumnáu de la Universidá asturiana. Hai que tener en cuenta que son tamién los que mayor númberu de carreres imparten.

Asina, el centru del campus xixonés cunta esti cursu con 2.548 alumnos partíos ente les sos siete inxenieríes (la de Tecnoloxíes Industriales, Eléctrica, Electrónica Industrial y Automática, Mecánica, Informática en Tecnoloxíes de la Información, Tecnoloxíes y Servicios de Telecomunicaciones y Química Industrial). La facultá del campus del Milán, pela so parte, ufierta nueve graos (Estudios Clásicos y Románicos, Estudios Ingleses, Filosofía, Xeografía y Ordenación del Territoriu, Hestoria, Hestoria del Arte, Hestoria y Ciencies de la Música, Llingua Española y les sos Lliteratures y Llingües Modernes y les sos Lliteratures) que cunten con un total de 2.009 alumnos.

Sígenlos, en númberu de matrícules, les facultaes d’Economía y Empresa (con 1.965 alumnos, ensin cuntar los 528 que cursen el doble grau d’Alministración y Dirección d’Empreses y Derechu), la de Formación del Profesoráu y Educación (con 1.905 estudiantes de Maxisteriu y Pedagoxía) y la Facultá de Comerciu, Turismu y Ciencies Sociales Xovellanos, qu’aconceya nes sos instalaciones de la Universidá Llaboral de Xixón a un total de 1.425 estudiantes. Anguaño, a éstes asumió los de primer cursu de la Facultá de Turismu d’Uviéu, que va dexar d’impartir esti grau y sustituyir por unu de Ciencies de la Gastronomía que va enllantar nel cursu 2018-2019. Na actualidá, el centru adscritu a la Universidá d’Uviéu -agora allugáu nel polígonu de Olloniego- ye la facultá que cierra la clasificación en función del númberu d’alumnos, con solu 60. 115 matriculáronse esti cursu na Escuela d’Inxeniería de Mines, Enerxía y Materiales d’Uviéu pa cursar el grau n’Inxeniería de Tecnoloxíes Mineres. Apenes trenta más tien la Facultá de Xeoloxía. Y la Escuela de Marina Civil, en Xixón, pártese 209 alumnos ente los graos de Náutica y Tresporte Marítimu y de Marina.

La Escuela Politécnica de Mieres, que la so ufierta concretase en cinco graos y un doble grau (el d’Inxeniería Civil y Recursos Mineros y Enerxéticos) tien 527 alumnos y la Facultá de Ciencies, con dos graos y un doble grau (Matemátiques y Física), 575.

Tamién te podria gustar