Portada Cine La Pola L.lena acueye’l pieslle del festival de cine “ADocS Asturias Documental”

La Pola L.lena acueye’l pieslle del festival de cine “ADocS Asturias Documental”

by asturnet

El festival “ADocS Asturias Documental”, que se ta cellebrando en La Polla L.lena durante esta selmana, llega esti sábadu 10 de mayu a la so última xornada. El documental que va zarrar esta edición del festival ye “El Astillero”, del asturianu Alejandro Zapico sobre los trabayadores d’un astilleru nel norte d’España que tiene que salir a la cai pa defender el so puestu de trabayu. El pase ye a les 19:00 hores nel Teatru Vital Aza.

La xornada tamiñen va cuntar cola actuación en direutu, de magar les 21:00 hores tamiñen nel Vital Aza, del artista cubanu Santiago Feliú, un de los pertenecientes al movimientu de la Nueva Trova y figura de la música caribeñas contemporánea.

Otramiente, de e 12.00 a 14.00 hores va tener llugar la Clínica de Proyectos Documentales nel que participen, como profesores, Agustín Furnari Alonso de Armiño, realizador y presidente de l’Asociación ProDocumentales Cine y TV, y l’arxentín Pedro Parodi, realizador ya investigador del cine documental y social llatinoamericanu.

Tamién te podria gustar