La poesía y el cine centren les actividaes de l’Aula de les Metáfores de Grao

01 marzu 00:48 2005 Imprimir

El director del Aula de les Metáfores de Grao, Leopoldo Sánchez Torre, presentó na sé de la Conseyería de Cultura, les actividaes programaes por esti espaciu creáu por iniciativa del escritor Fernando Beltrán pa difundir l’interés pola poesía. Les actividaes inaugúrense el 16 de marzu con una llectura de poemes d’Antonio Gamoneda, a la que va siguir el ciclu cinematográficu “Los poetes van al cine” y un taller de creación poética.

El ciclu de películes va tar coordinaú por Vicente Domínguez, responsable de los cursos Universo Media del Festival de Cine de Xixón y nél van proyectase los filmes: ‘Sylvia’ (2003, Cristinne Jeffs), ‘Antes que anochezca’ (2000, Julian Schnabel), ‘Cravan vs. Cravan’ (2002, Isaki Lacuesta), ‘El desencanto’ (1976, Jaime Chávarri) y ‘Tom y Viv’ (1994, Brian Gilbert.

Otra de les actividaes del Aula ye l’empiezu el 6 d’abril d’un taller de creación poética coordináu pol poeta Fernando Menéndez embaxo’l títulu “La poesía más allá de la poesía”. El día 29 d’abril, dientro’l marcu de la celebración de la Selmana de les Lletres va proyectase la miniserie de televisión na que cinco realizadores del nuevu cine asturianu:Juan Luis Ruíz, Jorge Rivero, Ramón Lluis Bande, Sergio Sánchez y José Braña ponen imáxenes a poemes de Berta Piñán, Roberto González-Quevedo, Ana Vanessa Gutiérrez, Xuan Bello y Pablo Antón Marín Estrada.

L’Aula de les Metáfores tien como oxetivos la consolidación d’esti espaciu como biblioteca de poesíay centru d’información y documentación poética, abiertu al públicu, asina coo la programación d’actividaes dedicaes al fomentu de la poesía al través de llectures, proyecciones, esposiciones, visites educatives y la incentivación de la creatividá lliteraria.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...