Portada Patrimoniu La Plataforma pola Defensa de Redes solicita una reunión cola Ministra de Mediu Ambiente pa tresllada-y la situación de Caliao

La Plataforma pola Defensa de Redes solicita una reunión cola Ministra de Mediu Ambiente pa tresllada-y la situación de Caliao

by asturnet

La Plataforma pola Defensa de Redes pidió una reunión a la Ministra de Medio Ambiente aprovechando la so visita a Asturies el próximu martes 3 d’ochobre. En tala Plataforma quier tresllada-y a la Ministra Cristina Narbona les razones de la so oposición a la construcción del embalse de Caliao y les posibilidaes d’una nueva política del Agua n’Asturies.

La Plataforma ye optimista sobre la posibilidá de celebrar esta entrevista que foi solicitada güei al travies del gabinete del Ministeriu de Mediu Ambientu.

En talu encuentru va treslladase-y tamien al Ministeriu’l malestar de les organizaciones integrantes de la Plataforma pola violación de los derechos civiles que se dio esti fin de selmana na acampada celebrada nel área recreativa de Caliao.

Tamién te podria gustar