Portada Escéniques La Plataforma pol Arango pon a la venta los bonos populares pa la financiación del teatru

La Plataforma pol Arango pon a la venta los bonos populares pa la financiación del teatru

by asturnet

Los miembros de la Plataforma Ciudadana ‘Cultura pal Arango’ van aprovechar la concentración avezada de los xueves pa poner a la vienda los primeros bonos por valor de 60 euros que si se cumplieran los cálculos del estudiu de viabilidá encargáu pol colectivu podía valir pa financiar un proyectu de recuperación del coliséu si polo menos una cifra de venti mil ciudadanos adquirieran el bonu de sofitu. Estes aportaciones voluntaries diben ser canxeables por entraes de los futuros espectáculos del teatru.

Boni Ortiz portavoz de ‘Cultura pal Arango’ amosó l’interés del colectivu por implicar a los xixoneses na salvación de la emblemática sala y evitar que se convierta na sede d’una conocida empresa dermoestética. Los 20.000 bonos de 60 euros que diben ser bastantes pa sumar un equivalente a la inversión anunciada polos arrendatarios del teatru, a xuiciu d’Ortiz: “ye una cifra alta y seguramente va ser difícil consiguila, tentiendo en cuenta la falta compromisu en xeneral de la xente pa con esta clase d’iniciatives desinteresaes”. La solución más segura, había pasar, pa los miembros de la Plataforma por espardir esi compromisu ente instituciones y empreses privaes.

El colectivu ‘Cultura pal Arango’ ve cierta rocea n’actitú aparentemente neutral del Ayuntamientu de la ciudá y una cierta ambigüedá nel comportamientu de los grupos municipales, mesmo nos que se posicionaran favoratiblemente al proyectu de la plataforma ciudadana. Boni Ortiz afirma que “échase en falta por parte d’aquellos que dicen públicamente apoyanos una actitú más decidía, como la qu’a menudo se toma énte otros asuntos de calter social”.

L’asociación en defensa del Teatru Arango tien entamao nos últimos díes contactos con agrupaciones asemeyaes del restu d’Asturies como ‘l colectivu uvieín ‘Oviedo no suena’ y una plataforma creada nel vai del Nalón pa la recuperación d’otra sala escénica na zona. A xuiciu d’Ortiz “la nuestra nun ye una causa local nin puntual, sinón que s’enmarca dientro d’una concepción crítica de la cultura y nesi sen los oxetivos xenerales compartímoslos toos los que puxamor pola creación cultural llibre y aparte de les instituciones”. ‘Cultura pal Arango’ sigue convocando tolos xueves una concentración a les puertes del edificiu.

Tamién te podria gustar