La plataforma del Arango vincula’l fin de les protestes selmanales a entrar nel teatru pa revisar el so estáu

23 setiembre 23:47 2004 Imprimir

Accesu al teatru pa comprobar el so estáu, igual a fin de les protestes selmanales. Esta ye la ecuación que planteguen los miembros de la plataforma ‘Cultura pal Arango’, qu’esperen entá el permisu de los propietarios de la sala pa entrar nella y poder ellaborar un plan técnicu pa recuperar l’inmueble como espaciu cultural. El collectivu esperará cuatro díes antes d’estudiar un xiru nes sos movilizaciones.

Miembros y simpatizantes de la plataforma ciudadana participaron ayeri nuna nueva concentración na que llevantaron una simbólica muria que valtiaron darréu y cola que quisieron evitar metafóricamente la entrada na sala de Corporación Dermoestética, qu’asegura tener un alcuerdu peslláu colos dueños del Arango pa convertir el teatru en clínica d’estética nos prósimos venti años.

Según informa na so edición de güei el diariu La Voz de Asturias, ‘Cultura pal Arango’ recláma-y a los tres grupos políticos con representación nel Ayuntamientu de Xixón -PSOE, PP ya Izquierda Xunida-Bloque por Asturies- qu’espresen nuna sesión plenaria el so sofitu a la recuperación del Arango pa usu cultural, depués de meses de maniobres y declaraciones cruzaes que culminaron hai una selmana col compromisu de l’alcaldesa de la ciudá, Paz Fernández Felgueroso, de ‘conxelar’ por dos meses la conversión del teatru en macroclínica.

La plataforma en defensa d’un usu cultural pa la céntrica sala xixonesa cellebró el pasáu 16 de setiembre una manifestación nes cais de la ciudá qu’aconceyó a unes 300 persones y na que los responsables de la plataforma llamaron a siguir “suañando” cola reapertura’l teatru.

Web de la plataforma

  Categories:
Loading Facebook Comments ...