Portada Escéniques La plataforma del Arango constata un xiru na postura del Ayuntamientu, qu’estudia apoyar la reapertura

La plataforma del Arango constata un xiru na postura del Ayuntamientu, qu’estudia apoyar la reapertura

by asturnet

Cambiu radical del Ayuntamientu de Xixón na so postura sobro’l teatru Arango. Eso ye lo qu’anuncien los miembros de la plataforma pola reapertura de la sala, que constaten la ‘marcha atrás’ de los responsables consistoriales na so negativa a apoyar la recuperación del teatru y anuncien soluciones pa dientro d’un mes. Integrantes del collectivu ‘espioyáronse’ ayeri énte l’Arango en rempuesta al propietariu de la sala, que se refiriera a ellos como “pioyosos”.

Según apuntó Boni Ortiz, ún de los voceros de la plataforma Cultura pal Arango, el xiru na opinión de los grupos políticos municipales débese en gran parte a la iniciativa’l conceyal d’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies Jesús Montes Estrada y pue traducise en resultaos tanxibles nun plazu aprosimáu de 30 díes, de sutaque los miembros de la plataforma accedan al interior del teatru y faigan una completa midición que permita tasar la sala del mou más cabal posible.

Los responsables del collectivu pola reapertura del Arango con sofitu municipal farán esi llabor con optimismu: Abúltase-yos que’l ‘sí’ definitivu del Conceyu p’apoyar la recuperación del teatru con fines culturales ta enforma prósima porque tala recuperación ye “ambiciosa y razonable”, daqué que, sostienen, pudieron afitar en recientes alcuentros colos distintos grupos políticos de la Corporación xixonesa.

Mientres llega esi decisivu xestu del Ayuntamientu, la plataforma sigue atropando firmes de los ciudadanos p’avalar la puesta en marcha de la céntrica sala como espaciu cultural públicu. Más de 3.000 xixoneses sofitaron yá cola so rúbrica les pretensiones del collectivu, que prevé cellebrar asamblees abiertes tolos xueves a les puertes del propiu teatru pa informar del estáu de les negociaciones.

La primera d’elles tuvo llugar a última hora de la tarde d’ayeri y acabó col simbólicu ‘espioyamientu’ de varios miembros de la plataforma en rempuesta a ún de los propietarios del teatru, Manuel Arango, que nuna entrevista asoleyada por ‘La Voz de Asturias’ refirióse a ellos como “pioyosos”.

A la consigna de “hai que s’espioyar pa dir curiosos a negociar cola propiedá, que de parásitos sabe un güevu”, integrantes del collectivu Cultura pal Arango sometiéronse a la simbólica desinfección d’un emisor de fumu, y ún d’ellos completó’l procesu con un públicu corte de pelu.

Tamién te podria gustar