Portada Sociedá La Pita de la Xunta nel escañu los acusaos

La Pita de la Xunta nel escañu los acusaos

by asturnet

Esti vienres día 3 de payares nel Xulgáu de la Pola (Siero) fízose’l xuiciu a los 6 militantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua denunciaos tres la inauguración del Centru de Salú de Llugones.
Na vista xudicial los militantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana contestaron a les preguntes utilizando l’asturianu, ensin qu’hubiere nengún problema por ello.
Entamó’l xuiciu cola declaración del denunciante, miembru de les fuerces de seguridá del Estáu y qu’identificara a los activistes llingüísticos, qu’afirmara que “na inauguración del Centru de Salú de Llugones apaecieron 6 mozos, ún d’ellos con un disfraz de gallina, interrumpiendo’l discursu”, amás el denunciante citó que l’apaición de los miembros de la Xunta fuere por “sorpresa” y que s'”interrumpiera’l discursu que se taba pronunciando”.
Los denunciaos afirmaron que si bien hebo glayíos de conteníu críticu cola xestión política del gobiernu asturianu nunca “nun hebo voluntá de detener l’actu” asina como que nos menos de cinco minutos que tuvieren presentes la so actividá foi vista polos asistentes al actu como lúdica “los neños veníen coles madres a tocar a la Pita”
Como testigu de la defensa compareció’l Conceyal de Deportes del Conceyu de Siero corroborando la versión de los denunciaos y negando que nesi intre se tuviere desenvolviendo nenguna actividá dende l’escenariu previstu.
Depués de les declaraciones la fiscalía pidió una pena de 20 díes de multa a razón de 6€ por día basándose nel Art. 663 del Códigu Penal, l’abogáu del Principáu, presente como acusación particular, sumóse a la propuesta de la fiscalía. Esteban Intialgo, abogáu de los militantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua, esixó l’absolución basándose en delles sentencies del Tribunal Supremu qu’afiten que nun se pue considerar qu’hubiere alteración del actu dao qu’esti en nengún momentu fuere deteníu. La sentencia definitiva conoceráse nun plazu de quince díes

Tamién te podria gustar