Portada Sociedá La Pita de la XPDLA reivindicó la oficialidá del asturianu na inauguración del Campeonatu Européu de H.oquéi

La Pita de la XPDLA reivindicó la oficialidá del asturianu na inauguración del Campeonatu Européu de H.oquéi

by asturnet

Na tarde d’ayeri, la Pita foi otra vuelta al encuentru del presidente Areces. N’esta ocasión foi nel partíu inaugural del campeonatu européu de h.oquéi sobre patines que ta xugándose n’Uviéu. Nel momentu nel que’l presidente de la Federación Española de Patinaxe, Carmelo Paniagua, taba entamando’l so discursu, entamaron a oyise los glayíos reivindicativos de la pita y los sos acompañantes. L’alcalde d’Uviéu, Gabino de Lorenzo, llevantóse nel palcu dirixéndose a los manifestantes “queréis boicotear un actu de nivel internacional”.

El Presidente de la Federación Española de H.oquéi siguió’l so discursu inorando la situación y elevando’l tonu de voz pa compensar el ruxir xeneráu pola pita y los sos acompañantes.

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana amuésase contenta porque “se llograra facer bien visible la reivindicación llingüística nun eventu del máximu nivel deportivu”.

La organización espardió, amás, a los medios presentes un comunicáu esclariando qu’esta acción “nun persigue xenerar molesties a la organización del campeonatu, simplemente busca facer rescamplar la situación gravísima de marxinación y retrocesu que carez una llingua europea, acosada por un gobiernu qu’actúa conscientemente pa llograr la so desapaición”.

Tamién te podria gustar