Portada Conceyos La pianista streamer Elesky ufierta una charra nel Conservatorio Julián Orbón

La pianista streamer Elesky ufierta una charra nel Conservatorio Julián Orbón

by redacción asturnews

L’Auditoriu del Conservatorio Municipal Profesional ‘Julián Orbón’ va ser escenariu esti vienres 10 d’avientu a les 19 hores d’una charra cola streamer y pianista asturiana Elesky.

Elesky ye una moza pianista asturiana de 25 años que se llanzó a ufiertar conciertos en directu en Twitch de manera esperimental y anguaño tien una canal consolidada con más de 90.000 siguidores. La so fama llegó-y por interpretar les bandes sonores de tolos videoxuegos habíos y por haber, daqué que-y vien de la so gran afición por esti tipu d’entretenimientu desque yera bien neña, y hasta yá s’atreve a componer les sos propies melodíes.

La charra nel Julián Orbón lleva por títulu ‘Ser streamer y muyer. La música en Twitch. BSO Videoxuegos ‘ y enmárcase nel ‘IV Alcuentru de Construcción de les Relaciones de Xéneru y violencia machista’ qu’entama Latrebede cola collaboración del Conceyu d’Avilés y l’Institutu Asturianu de la Muyer.

Elesky, qu’estudió interpretación, ta dando conciertos online na so canal de Twitch, sobremanera con esto de la pandemia ye lo que más se estila, pero asegura que lo que más-y gustaría ye volver a los conciertos de forma guarda como faía antes. Amás del pianu toca otros preseos.

Cuenta Elesky nuna entrevista qu’antes de faer directos en Twitch yá faía conciertos en dellos eventos y retresmitir por Twitter. “Pero xustu hubo una que tuvo fallos técnicos porque la conexón nun diba perbién, la imaxe cortábase… Nun salió bien. Entós decidí faer ese mesmu conciertu en directu en Twitch. Empezó tou solu por correxir un conciertu que nun me salió bien. Pero a la fin ver muncha xente y empezáronme a preguntar si sabíame dellos cantares, polo que foi a más y más. D’ende surdió la idea de volver otres vegaes a tocar les propuestes que me diz la xente”.

Mientres los streaming de Twitch, la entrevistada tien l’habilidá de tar tocando coles mesmes que llee los comentariu del chat, lo que nun ye nengún problema pa la pianista porque les bandes sonores de los videoxuegos, que ye lo que más-y demanden los sos fans, saber de memoria desque yera pequena: Pokémon, The Legend of Zelda, Animal Crossing o Final Fantasy. Dedícase, sobremanera, a les bandes sonores de videoxuegos porque “ye xunir el mio hobby col mio trabayu, la resultancia ye súper satisfactoriu pa mi”, asegura.

La entrada al Auditoriu del Conservatorio ye llibre hasta completar l’aforu.

Elesky en Redes Sociales:

Tamién te podria gustar