La periodista Mónica Carrillo gana’l Azorín de novela con ‘La vida desnuda’

La periodista Mónica Carrillo gana’l Azorín de novela con ‘La vida desnuda’
09 marzu 14:05 2020 Imprimir

La periodista d’Antena 3 Mónica Carrillo axudicóse esti xueves el Premiu Azorín de Novela, convocáu pola Diputación d’Alicante y Editorial Planeta y dotáu con 45 000 euros, cola so tercer obra titulada La vida desnuda.

Presentadora al pie de Matías Prats del informativu ‘Noticies Fin de selmana’, Carrillo presentose col pseudónimu Martina Suárez y el títulu ficticiu L’amor suañáu, y na so obra la protagonista, Gala, ye una moza nueva qu’entama “un viaxe vital para despidir a la so güela enferma”.

“Y nesi percorríu afaya los secretos de la so familia”, esplicó Carrillo en recoyendo la estauína del Azorín de manos del presidente de la Diputación d’Alicante, Carlos Mazón.

La periodista y escritora estimó’l premiu y amosóse arguyosa de xunir el so nome al de otros autores consagraos como Riega Ballester, Jon Juaristi y Duce Chacón, y provocó los aplausos del barganal de millar d’asistentes al recordar que, al igual que Azorín, de Monóvar, ella ye de mui cerca, d’Elx.

A la ventiavu séptima edición d’esti prestixosu premiu allegaron procedentes de los cinco continentes un total de 218 orixinales de temática política, histórica, policiaca, intriga y d’humor, la metá d’ellos presentaos so pseudónimu.

El nome de la ganadora conocióse al términu d’una gala conducida pol actor alicantín Fele Martínez nel Auditoriu de la Diputación (ADDA) que, col títulu Eternu, infinitu, atemporal, rindió tributu a los testos y a la vida del inmortal escritor de Monóvar José Martínez Ruiz ‘Azorín’.

Un emotivu discursu sobro la figura de Azorín per parte del presidente de la Diputación alicantina, Carlos Mazón, y l’actuación de la sección de cuerda de la orquesta ADDA Simfònica sirvieron de prolegómenu a l’anuncia del nome de la premiada, que se suma a una llista inaugurada en 1994 por Gonzalo Riega Ballester.

  Categories: