Portada Música La OSPA participa nun conciertu-homenaxe a Severo Ochoa

La OSPA participa nun conciertu-homenaxe a Severo Ochoa

by asturnet

La Orquesta Sinfónica d’Asturies participa mañana, xunta’l coru de la Comunidá de Madrid y el coru de Radiotelevisión Española, nun conciertu en Madrid dientro de los actos d’homenaxe al premiu nobel asturianu, Severo Ochoa, al que van dir la conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu, Ana Rosa Migoya, y el director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera.

El recital forma parte del XVI Ciclu de Conciertos nel Auditoriu Nacional de Música qu’entama la Universidá Politecnica de Madrid, teniendo esti añu un calter especial, al sirvir pa la conmemoración del centenariu del nacimientu del Nobel asturianu Severo Ochoa.

La obra elixida ye la novena sinfonía de Beethoven, que va ser interpretada pola soprano Iwona Sobotka, la mezzosoprano Marisa Martins, el tenor Joan Cabero y el baxu Robert Holzer. La OSPA va tar dirixida pol so titular Maximiano Valdes, y los coros por Jordi Casas y Mariano Alfonso, respectivamente.

El conciertu que se fai a beneficio de la Fundación Carmen y Severo Ochoa, va escomenzar a les 22.30 hores na Sala Sinfónica del Auditoriu Nacional de Música.

Tamién te podria gustar