Portada Conceyos La Orquesta de Siero protagoniza un vídeu viral mientres la so visita a la ciudá ucraniana de Leópolis

La Orquesta de Siero protagoniza un vídeu viral mientres la so visita a la ciudá ucraniana de Leópolis

by redacción asturnews

La Orquesta de Cámara de Siero (OQUES) protagoniza un vídeu viral mientres la so visita a Leópolis, n’Ucrania, onde interpretaron una versión sinfónica de Stefania, últimu cantar ganador del festival d’Eurovisión al pie de catorce músicos ucranianos. El cantar foi orquestáu por encargu de la OQUES al compositor asturianu Javier Vázquez.

La presencia de la orquesta n’Ucrania deber a que’l cineasta, tamién asturianu, Fernando Oliva, atópase grabando delles escenes d’un videoclip na localidá cuando un periodista d’un mediu local de Leópolis colar nel rodaxe na emblemática Plaza del Arsenal.

La cadena Tvoe Misto Lviv, a la que pertenez el periodista mentáu, colgó nel so Facebook un fragmentu de la grabación y algamó 1,4 millones de visualizaciones nun día y mediu; amás tien cerca de 70.000 reacciones y compartióse 15.000 vegaes, mayoritariamente de población ucraniana.

La OQUES yá ta en Polonia y esti martes remata los sos conciertos con una presentación nel centru d’acoyida de refuxaos Woloska, de Varsovia.

 

Tamién te podria gustar