Portada Educación La oposición n’Uviéu tarrez «retayos» énte l’anunciu de la unificación d’ayudes

La oposición n’Uviéu tarrez «retayos» énte l’anunciu de la unificación d’ayudes

by redacción asturnews

El grupu municipal de Somos y el del PSOE opunxéronse esti día a la propuesta del equipu de gobiernu, que dio a conocer el conceyal d’Educación, José Luis Costielles, sobro unificar los criterios p’aportar a toles ayudes municipales.

Los dos partíos de la oposición coinciden no fondero y nes formes  a la d’argumentar les sos postures en contra de la propuesta. Tarrecen que tres esti anunciu escuenda un «retayu» nel accesu a les distintes ayudes municipales. La conceyala Ana Taboada, per exemplu, espera que la idea d’unificar los criterios para la concesión de les ayudes municipales «nun sía xuna simple manera de despintar lo que’l bipartitu fixo desque se punxo al frente del Conceyu: retayos y más retayos».

Pa Somos, sobre la mesa entá entamen los retayos nel ciclu educativu de cero a trés años tres el despidu de 21 educadores, el pasáu mes de setiembre, pola illegalidá del so contratu, según esplicaron nel so día fontes del gobiernu municipal. «Tarrecemos qu’acaben per afondar nestes polítiques de tisoriada y que tollo suponga un retrocesu no avanzao estos años», señaló Taboada. Cuestionó cómo se va a llograr poner en marcha la propuesta llanzada por Costielles. «El señor tien de baxar a la realidá y esplicar cómo va concretar los sos proyectos o si lo único que se pretende ye paralizar esta área de la política municipal», esplicó.

Per esta llínea tamién se mueve la exconceyala d’Atención a les Persones, la socialista Marisa Ponga: “Nun vamos sofitar nunca esta propuesta porque nella hai un interés asolapáu de retayos. Les bases para conceder les ayudes deben de tener en cuenta les necesidaes concretes de lo que se va a subvencionar y a los colectivos a ayudar”. La conceyala socialista destacó qu’el so grupu va sofitar la meyora de la xestión y les polítiques de beneficiu para la ciudadanía, pero que «van actuar en consecuencia» si se lleva a cabu xuna política de retayos.

El conceyal d’Educación esplicó’l xueves que’l Conceyu ta trabayando en «unificar los criterios en toles ayudes municipales» otorgaes poles distintes conceyalíes, daqué qu’a la conceyala socialista antóxase-y complicáu. «Cada llínea de subvenciones tien la so propies característiques, inclusive dientro de xuna mesma área como son les polítiques sociales», ejemplificó Marisa Ponga. La propuesta llanzada pol conceyal d’Educación, sobre la que reconoció ta trabayando’l Conceyu, ye la homoxenización de los criterios p’aportar a toles ayudes, beques y subvenciones municipales.

Tamién te podria gustar