Portada Comunicación La oposición critica la nueva llei de la RTPA y fala de un nuevu Niemeyer y falta de tresparencia y calidá

La oposición critica la nueva llei de la RTPA y fala de un nuevu Niemeyer y falta de tresparencia y calidá

by asturnet

La xunión de los grupos parlamentarios de PSOE y PP algamaba esta mañana 27 votos na Cámara asturiana y daba aprobación a la reforma de la llei que regula’l funcionamientu del la RTPA, antelas crítiques de Foru, IX y UPyD col proyectu que modifica’l modelu de xestión y pon en dulda’l modelu de comunicación pública al ser sofitáu por dos partíos que se manifestaron siempres nes antípodes al aldericar sobre la comunicación audiovisual de titularidá pública.

El Proyectu de Llei de segunda reestructuración del sector públicu autonómicu foi aprobáu cola votación de 64 enmiendes y les crítiques dende Foru, onde la so vocera, Cristina Coto, aseguró que too yera una pantomima y que lo que se pretendía yera tapar cola creación d’una nueva sociedá mercantil el xigantescu furacu del sector públicu asturianu. La vocera de Foru calificó la xestión de la RTPA y la so política de personal como “impresentable” y llamentó que la cúpula tuviera totalmente politizada, sollertando de posibles irregularidaes nesa xestión que comparó cola del Niemeyer.

Tamién foron bien críticos UPyD ya IX, que fixeron fincapié na necesidá d’ameyorar la tresparencia, la pluralidá y la calidá, llamentando tamién l’enclín a la politización. La diputada d’IX Noemí Martín punxo de manifiestu’l so apueste por impulsar l’usu del asturianu na programación, delantre miembros de la ‘Xunta pola defensa de la llingua’ que siguieron l’alderique dende la tribuna d’invitaos.

PSOE y PP dieron argumentos económicos favorables a la llei y criticaron la falta de propuestes de la oposición, a la qu’acusaron de alentar el mieu ente los trabajadores del Ente en llugar de negociar.

Tamién te podria gustar