La ópera “Madama Butterfly” y “Delicia”, nueves propuestes d’EscenAvilés

La ópera “Madama Butterfly” y “Delicia”, nueves propuestes d’EscenAvilés
06 15:40 2015 Imprimir

Esti vienres día 6 y el sábadu 7 de payares nel Teatru Palacio Valdés y Salar Club del Niemeyer va tornar al Teatru Palacio Valdés la programación d’EscenAvilés.

L’escenariu del Teatru Palacio Valdés acueye esti vienres, 6 de noviembre, la ópera de Puccini “Madama Butterfly”, producida por Ópera 2001 y empobinada por Roberta Mattelli y Martin Mázik. El sábadu 7, salar Club del Centru Niemeyer va ser el llugar nel que se represente “Delicia”, de Triana Lorite, dirixida por Alberto Velasco.

La programación del ciclu ochobre-avientu’15 de EscenAvilés avanza y esti vienres llega la vez de la ópera, cola puesta n’escena de “Madama Butterfly” nel Teatru Palacio Valdés. Va Ser a partir de les 20:15 hores cuando la inmortal obra de Puccini cobre vida ante’l públicu avilesín de la mano de la producción d’Ópera 2001, la dirección escénica de Roberta Matelli y la dirección musical de Martin Mázik, quien va tener a los sos ordes a la Orquesta Sinfónica Ópera 2001 y a los Coros de Hirosaki (Xapón).

Les entraes pa esti espectáculu, incluyíu nel ciclu Música n’escena”, son en xeneral de 60,75 euros, en Palcos 1º pisu, butaques y palcos 2º pisu de 70,50 euros; y nel patiu de butaques, palcos de platea y putacas del 1º pisu de 78,00 euros

El sábadu 7 ye la vez del teatru nel Club del Centru Niemeyer. L’actriz Juana Andueza protagoniza obrar “Delicia”, de Triana Lorite, dirixida por Alberto Velasco. Tratar d’una comedia negra que la so protagonista ye una portera que vive nun pequenu habitáculo d’un antiguu edificiu al pie de dos pantasmes. El más allá fúndese con escenes costumbristas, ironía y mala uva nun mundu que la protagonista nun quier abandonar. Les entraes pa “Delicia” tienen un preciu únicu de 15 euros.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...