La Oficina de Mocedá del Conceyu de Xixón entama los sos talleres pa Secundaria

La Oficina de Mocedá del Conceyu de Xixón entama los sos talleres pa Secundaria
25 setiembre 10:22 2019 Imprimir

Cola llegada del cursu, dende la Oficina de Mocedá del Conceyu de Xixón quieren que saques el máximu provechu a les hores d’estudiu y por mor d’ello ufierten talleres bien prácticos, de una hora de duración, que van tar afechos a distintos niveles.

Estudiar ye un procesu complexu, sobremanera cuando non cuentes coles ferramientes fayadices para entamate, ameyorar la to concentración o memorizar. “Aprender a aprender” ye una serie de talleres prácticos que te van dexar disponer d’habilidaes para ser capaz de sacar el máximu provechu a les tos hores d’estudiu.

Yá sabes que les hores que lu dediques al estudiu nun tienen de consistir namá en memorizar unos datos y reproducilos nun exame. La capacidá de concentración, organización y comprensión son variables que tienen una importante relación con un mayor rendimientu. Por eso, ye bien importante qu’empieces a a ser protagonista nel to aprendizaxe y entiendas que puedes ameyorar el to rendimientu académicu coles ferramientes fayadices.

Dende la Oficina de Mocedá del Conceyu de Xixón/Xixón queremos sofitar esa xera al traviés d’esta ufierta de talleres, amestada a la Sala d’Estudiu que xestionamos na Escuela de Comerciu (C/ Francisco Tomás y Valiente, 1, Planta baxa).

Tratase d’una ufierta de talleres bien prácticos, de una hora de duración, que van tar afechos a distintos niveles: estudiantes de Secundaria y estudiantes d’Universidá y/o que preparen oposiciones.

¿Cuál ye la meyor forma d’estudiar? ¿ye necesariu tar en silenciu o puedes poner música? Tu mesmu vas responder a estos y otros misterios n’una hora na que vamos analizar los erros más comunes que se cometen al estudiar y vas aprender claves para enfrentar l’estudiu d’una forma distinta antes o mientres el momentu d’estudiu.

  Categories: