Portada Educación La Oficina de la Llingua de Xixón va asoleyar una nueva edición de l’axenda de les llingües y un xuegu didáuticu

La Oficina de la Llingua de Xixón va asoleyar una nueva edición de l’axenda de les llingües y un xuegu didáuticu

by asturnet

La conceyalía de cultura tradicional y llingua asturiana del Ayuntamientu de Xixón, dientro de les actividaes de la oficina municipal de la llingua, va asoleyar nes prósimes feches un xuegu didáuticu y una axenda pa los escolinos de la E.SO. ¿Que hai pa comer, güeli? ye’l nome del xuegu didáutico que resultó ganador del segundu concursi “Vas Velo” de trabayos pal aula. Per otra parte, tamien va salir a la cai una nueva edición de l’Axenda de les Llingües pa escolinos de la E.S.O, un trabayu que vien a promover l’usu y el conocimientu de la llingua asturiana ente l’alumnáu de secundaria y bachilleratu.

Ye esta la cuarta axenda escolar que s’edita col enfotu de promover l’usu y conocimientu de la llingua asturiana ente l’alumnáu de secundaria y bachilleratu al tiempu que se-yos faciliten a los estudiantes recursos pa una meyor organización y distribución del tiempu escolar; si les primeres axendes falaben de los díes internacionales, de les llingües del mundu, de la ecoloxía, esti añu toca falar de Xixón.

Tamién te podria gustar