La obra maestra de Kubrick, que cumple 50 años, comparte cartelu col Quixote de Terry Gilliam

04 xunu 13:29 2018 Imprimir

La obra maestra de Kubrick, que cumple 50 años, comparte cartelu cinematográficu esta selmana col Quixote de Terry Gilliam y el thriller lliterariu de Polanski.

2001: Una odisea del espaciu, esa obra fascinante y complexo de Stanley Kubrick que revolucionó’l xéneru de la ciencia ficción, torna a los cines españoles cuando se cumplen cincuenta años del so estrenu. Para tolos fans de la película y para aquellos qu’entá nun la han visionado, va ser una oportunidá única d’esfrutala na pantalla grande.

Pero, amás d’esti filme que narra los diversos periodos de la hestoria de la humanidá, non yá del pasáu, sinón tamién del futuru, cuntamos con otros estrenos qu’aterricen na cartelera a partir d’esti vienres 1 de xunu.

Stanley Kubrick revolucionó los códigos del cine de ciencia ficción con esta película que collechó almiradores y detractores cola so peculiar repasada a la hestoria de la humanidá: dende los homínidos que contemplen plasmaos un enigmáticu monolitu, pasando pola mayor elipsis narrativa de la hestoria del cine hasta l’apaición de la supercomputadora HAL 9000, dotada d’una intelixencia cada vez menos artificial.

El cineasta basar nel cuentu La centinela, escritu por Arthur C. Clarke en 1948, a quien ficharía amás para escribir el guion de forma conxunta a lo llargo de cuatro años asesoraos por investigadores de la NASA. Christopher Nolan, almirador absolutu de la mítica cinta, presentó nel festival de Cannes una copia restaurada de la versión orixinal en 70 mm que podrá vese agora nos cines por cuenta de la efeméride.

L’home que mató a Don Quixote

La odisea de Terry Gilliam para sacar alantre L’home que mató a Don Quixote, un proyectu que pasó per mil y xuna calamidaes, estrénase por fin nos cines. El exmiembro de los Monty Python, qu’escurrió’l filme fai más de 25 años, cunta’l viaxe delirante d’un director de publicidá atayáu que torna a un pueblu onde rodó años tras un curtiu inspiráu nel Quixote y nel que se realcuentra con Javier, un zapateru que perdió la cabeza y que sigue pensando que ye’l mesmu Don Quixote. L’elencu d’actores, encabezáu por Jonathan Pryce y Adam Driver, inclúi tamién a Rossy De Palma, Óscar Jaenada, Jordi Mollà y Sergi López .

Camarón: Flamencu y revolución

La vida y trayectoria de Camarón de la Isla, el xeniu que universalizó el Flamencu, queden magistralmente retrataes nesta película empobinada por Alexis Morante y narrada cola inconfundible voz de Juan Diego. La hestoria centrar nesta apasionante figura de la música xusto cuando se cumplen 25 años de la so muerte y al empar ye xuna retrospectiva sobre la so vida y el so arte con una mirada anovada y enllena de verdá.

Camarón: Flamencu y revolución ye una semeya íntima ensin precedentes nel que los sos ceadores tuvieron accesu al arquivu inéditu de la familia y onde vamos ver videos, fotografíes y documentos del artista que nos averen al interior de la lleenda.

Basada en fechos reales

Roman Polanski vuelvi al ruedu n’este thriller psicolóxicu que protagonicen la so muyer Emmanuelle Seigner y Eva Green. Basada na novela de Delphine de Vigan, el veteranu cineasta de 84 años preséntanos a una novelista d’ésitu en crisis creativa (Seigner) que conoz a una fanática de los sos llibros (Green), intelixente y engañadora, qu’escuende escures intenciones.

Los estraños: cacería nocherniega

Christina Hendricks, Martin Henderson y Bailee Madison formen la repartida principal d’este slasher nel que xuna pareya embarcar nun viaxe per carretera al pie de la so fía cuando son atacaos por trés psicópates mazcaraos. Los estraños: cacería nocherniega ye la remortina de Los estraños.

El malváu foín feroz

Los más pequenos de la casa van poder esfrutar con una fábula animada dirixida por Benjamin Renner y Patrick Imbert, ceadores de la esitosa Ernest y Célestine, qu’esplica les hestories d’animales que se porten de manera antinatural, nuna cinta que se llevó’l César a la meyor película d’animación.

  Categories: