La obra “Acorada2″, de Maramba Teatru, clausuró la IX Amuesa de Teatru Amateur d’Avilés

La obra “Acorada2″, de Maramba Teatru, clausuró la IX Amuesa de Teatru Amateur d’Avilés
30 08:08 2015 Imprimir

El Teatru del Centru Cultural Los Canapés acoyó esta semana pasada les últimes representaciones de la novena edición de l’Amuesa de Teatru Amateur d’Avilés. 

La obra que pesllaba’l ciclu foi “Acorada2″, que llegaba de la mano de la compañía convidada a esta amuesa, Maramba Teatru. “Acorada2″, de Manel Nofuentes, resultó ganadora del X Premiu de Testos Teatrales Raúl Moreno. So la dirección de Pedro A. Pencu, los actores Xema González y Javier Gutiérrez van dar vida a unos personaxes que les sos vides cruciar tres un estresante día marcáu por una nube d’iviernu.

La XI Amuesa de Teatru Amateur d’Avilés yá cuntó nesta edición cola participación d’otros nueve compañíes: Santa Bárbara Teatru, con Paraísu Fiscal”, Teatru Traslluz, con “Baillando baxo el orbayu”, Compañía Asturiana de Comedies, con “L’Ayerana”, Grupu Teatru Carbayín, con “La to, Yo, y el vecín”, Teatru L’Horru, con “Nun-y busques trés pies al alcalde”, -yos Filanderes, con “Les Aeróbicas”, La Capacha, con “Metá y Metá”, Teatru Kumen, con “Cena pa dos”, y Telón de Fondu, con “El tíu Antonín”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...