Portada Política La nueva Xunta Toponimia va constituise nel plazu 15 díes

La nueva Xunta Toponimia va constituise nel plazu 15 díes

by asturnet

Nel plazu de 15 díes tien de constituíse la nueva Xunta Asesora de Toponimia d’Asturies (XATA) sigún dió anuncia esti vienres la Directora Xeneral de Cultura, Consuelo Vega, na presentación del Anuariu de la XATA. Cultura ta pendiente de la confirmación de los nomes de los representantes de l’Academia de la Llingua, la Universidá y el RIDEA mentantu se confirma la continuidá na Xunta de Ramón d’Andrés y Fernando Balbuena como espertos nomaos pola Conseyería de Cultura.

La Xunta Asesora de Toponimia d’Asturies ye la encargada de realizar el procesu d’investigación de los topónimos tradicionales, mediante l’estudiu de la documentación tanto lliteraria como de tradición oral. L’Academia de la LLingua abandonó la Xunta de Toponimia na anterior llexislatura por entender que se votaben los topónimos que ya taben afitaos nos estudios y catálogos académicos nun procesu ensin xacíu.

La XATA, sigún adelantó Consuelo Vega, va tar presidía pola propia Directora Xeneral de Cultura y van formen parte d’ella los directores xenerales de Cooperación y Ordenación del Territoriu, los espertos, Ramón d’Andrés y Fernando Balbuena, y representantes de la Universidá d’Uviéu, l’Academia de la Llingua, si tornara a la Xunta, y el Ridea. La so secretaria va ser María Antonia Pedregal, l’actual xefa de la Oficina de Política Llingüística.

Tamién te podria gustar