Portada Fiestes La nueche folk de Llastres recuerda a Ígor Medio y Carlos Redondo, miembros de Felpeyu

La nueche folk de Llastres recuerda a Ígor Medio y Carlos Redondo, miembros de Felpeyu

by asturnet

Los conciertos de la nueche folk de Llastres, qu’abren los XI Alcuentros cola Cultura Tradicional d’Asturies de Colunga, van tar dedicaos nesta nueva edición a los músicos Ígor Medio y Carlos Redondo, miembros del grupu asturianu Felpeyu que morrieron nun accidente de tráficu’l pasáu 24 de xunu. Los uviedinos ‘Na Zona’ y los escoceses ‘Macfeck’ sedrán los encargaos d’empezar la nueche folk llastrina con un conciertu que va tener llugar mañana a les once la nueche nel puertu de la villa.

Otra de les atracciones de los XI Alcuentros cola Cultura Tradicional de Colunga sedrá’l Mercáu Tradicional que se va celebrar na plaza del Ayuntamientu ente los díes 22 y 23 d’esti mes. Esti segundu mercáu colungues va cuntar col doble d’artesanos que na pasada edición, cuntando con talleres en vivo pal deprendientu d’estos antiguos oficios asturianos.

La compañía de teatru asturianu ‘Nun Tris’ va estrenar con motivu d’estos Alcuentros la so obra ‘La vixigona nun tien remediu’, mentes que l’artesanu Miguel Alonso Cachafeiro fadrá un taller de gaites en vivo. El programa tamien inclúi’l I Certame de pintura al aire llibre de Llastres, el V Taller de repostería tradicional, asina como una charra-coloquiu sobre ‘La bruxería na sociedá tradicional asturiana’.

El martes día 25 de xunetu, el músicu Dani García de la Cuesta va ser l’encargáu d’echar el pieslle a los Alcuentros con un conciertu de presentación del so llibru ‘La bandurria y el rabel n’Asturies’.

Tamién te podria gustar