Portada Fiestes La Nueche de San Xuan espardió’l calor de les fogueres y de la folixa d’un cabu al otru del país

La Nueche de San Xuan espardió’l calor de les fogueres y de la folixa d’un cabu al otru del país

by asturnet

La Nueche de San Xuan llevó’l fueu máxicu de les sos llaparaes inmemoriales d’un cabu al otru d’Asturies ayer cuando’l reló marcó l’empiezu d’esta celebración de fondes reminiscencies paganes. Los puntos calientes de la fiesta tuvieron nes fogueres de Xixón y Uviéu, qu’allumaron les actuaciones de La Col.lá Propinde y Dixebra nun llugar y de Tejedor y el grupu Margen nel otru. Corvera, Mieres, La Pola Sieru, Grandas de Salime, foron otros de los llugares asturianos que vivieron esta nueche ente llaparaes y verbenes.

Miles d’asturianos fueron ayer fieles un añu más a la so cita con San Xuan, el patrón cristianu que recoyó’l testigu de la vieya celebración pagana de too Occidente en remembranza del solsticiu de veranu. Música folk, rock combativu astur o rock a seques, verbenes con orquesta o representaciones vives de la esencia más tradicional d’esta fiesta repartiéronse a lo llargo del país na primer romería del calandariu estival.

Pa los amigos de celebrar San Xuan abellugaos al calor de los sones de la música folk nun entornu propiciu a les eventualidaes máxiques,

Corvera volvió ser un añu más el so sitiu d’alcuentru, nuna nueche que tuvo como protagonistes a tres de los grupos más innovadores d’esti xéneru n’Asturies: Llangres, La Tarrancha y Batulax. Mieres festeyó con fidelidá al significáu orixinal d’esta folixa el so día grande cola tradicional Danza Prima de San Xuan alrodiu de la foguera. Los Berrones animaron la verbena de La Pola Siero y Grandas de Salime quiso caldiar la so foguera con un conciertu de dos grupos cabezaleros de la escena hard de la tierra: Mala Reputación y Aprieta el Kulo. Dixebra y primero La Col.lá Propinde fueron les estrelles de la nueche en Xixón y los Tejedor allumaron con lluz propio na plaza la Catedral d’Uviéu. Al empar, nun hubo llugar nin conceyu del nuestru país que nun quemara la so particular foguera nesta celebración que rescampla como nenguna otra’l sentimientu comunal de pertenencia a una tierra y a un mesmu enfotu de perpetuase nel tiempu al través del rellumor vivificador del fueu.

Tamién te podria gustar