La Nueche Blanca llanza l’arte a les cais d’Avilés con más de mediu centenar de propuestes pa tolos públicos

La Nueche Blanca llanza l’arte a les cais d’Avilés con más de mediu centenar de propuestes pa tolos públicos
14 xunu 09:02 2019 Imprimir

La Nueche Blanca llanza l’arte a les cais d’Avilés con más de mediu centenar de propuestes pa tolos públicos esti vienres 14 de xunu.

Cumple nueve ediciones como puntu de partida d’un activu branu cultural. Música, pintura, cerámica, moda, teatru, poesía, fotografía, esposiciones, visites empuestes o talleres al algame d’avilesinos y visitantes, en cais, places, centros culturales, locales d’hostelería y galeríes d’arte. Más de 200 ceadores amuesen de forma activa los sos trabayos, cola Factoría Cultural como referencia y la collaboración públicu-privada. Novedaes: “Avilés en versu”, “Avilés dende les sos fontes”, Performance de Vicente Pastor nel claustru de San Nicolás, Concursu sobro Pedro Menéndez y Paséu interpretativu pol patrimoniu industrial de ENSIDESA.

Avilés vive la cultura d’una manera participativa, al algame de tolos públicos, nuevos y mayores. Propuestes como la Nueche Blanca, que llega nesti 2019 a la so novena edición, son xuna bona amuesa de cómo bulle l’actividá na ciudá,  coles mires d’abrir les puertes de centros culturales y llanzala a les cais y places, pal esfrute d’avilesinos y visitantes. Una Nueche que da entamu oficiosu al branu, supera de nuevu’l mediu centenar d’actividaes gratuites cola implicación más de 200 artistes y colectivos. Una cita ineludible, al atapecerín del vienres 14 de xunu

Yolanda Alonso, concejala de Cultura en funciones, presentó esta selmana’l programa d’actividaes de la Nueche Blanca. Al pie de ella, coordinadores de la mesma, Anabel Barriu, directora de la Factoría Cultural, y la creadora Diana Coanda, amás d’Alba Folgosu, coordinadora de la Gymkana sobro Pedro Menéndez.

Como destacó la conceyala, “Avilés hermanar con ciudaes de too el mundu que celebren la Nueche Blanca”. Cola Factoría Cultural como principal centru d’actividá, resaltó Alonso que se trabayó col fin d’ufiertar tou tipu de propuestes, de distintes disciplines, y aprovechando les sinergias que dexa cuntar con un centru creativu de primer nivel como la Factoría, pero tamién col Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón, que siempres s’entorna gracies al esfuerzu del alumnáu y el claustru”.

El programa ye multidisciplinar, recueye les moliciones d’artistes de forma individual y colectiva y, como estimó Alonso, “amuesa la sólida collaboración esistente n’Avilés ente les instituciones públiques, les privaes y el fuerte y activu movimientu asociativu de la ciudá, ensin que la so ayuda un eventu como esti, que mueve a tanta xente, nun sería posible”. Ente les principales novedaes, l’amplia presencia de la poesía, al traviés d’un proyectu como “Avilés en Versu”, coordináu por Poetry Slam Avilés, con más cuarenta poemes en gran formatu partíos por distintos localizaciones de la ciudá.

Tamién la pintura, con “Avilés dende les sos fontes”, cola participación de cinco artistes que van pintar sobro llenzu en directu, gracies a la collaboración d’Agües d’Avilés. O la instalación de la performance de Vicente Pastor nel claustru de la Ilesia de San Nicolás de Bari.

Otra novedá ye la puesta en marcha un concursu-gymkana cola figura de Pedro Menéndez, nel quintu centenariu de la so nacencia, nel que los participantes tendrán d’atopar siquier cinco ilustraciones realizaes por artistes gráficos sobro l’Adelantráu de La Florida, faese xuna semeya con elles, y xubiles a la rede social Instagram, con cinco llotes de premios.

Y caltiense el concursu de dibuxu pa neños de l’Asociación de Donantes de Sangre. Coles mesmes, ente aquellos que donen sangre na selmana del 7 al 14 de xunu, va sortease un llote de productos de la Factoría Cultural.

Ver programa completu