Portada Lliteratura La novela gráfica “Manzajú” pue lleese yá editada por Suburbia Ediciones

La novela gráfica “Manzajú” pue lleese yá editada por Suburbia Ediciones

by asturnet

Suburbia Ediciones edita’l comic Manzajú del conocíu autor y músicu Ruma Barbero qu’algamó’l I Premiu de Comic Alfonso Iglesias que convoca’l Gobiernu d’Asturies. En Manzajú, el llecto ye testigu d’un viaxe al pasáu onde’l protagonista rememora’l tiempu nel que deprendió a conocese a si mesmu. Manzajú ye un comic hilarante que percuerre col sentíu del humor propiu del autor pasaxes de la infancia de Ruma y por ende de munchos colos que comparte xeneración y recuerdos.

L’autor fala d’un tiempu nel que n’Asturies “nun había más autopista que la “Y”, l’Sporting de Xixón quedaba segundu na lliga, los güelos entamaben a falar del so pasáu y los neños bebíen resfrescos asturianos”, un tiempu del que fai alcordanza con humor.

Ruma Barbero (Xixón, 1971) ye llicenciáu en Belles Artes na especialidá d’“Escultura” pola Universidá de Salamanca y miembru fundador del grupu de folk asturianu “Felpeyu”, col que continúa n’activu.

Ganador nel añu 2003 del primer Premiu de Cómic de la Comarca de la Sidra, tamién ye fundador, en xunto con Xosé Antón García Sampedro, de la editorial Cactus Cómics, que publicó dalgunos de los títulos más influyentes d’esti xéneru n’Asturies. D’otra banda, tamién ye un destacáu diseñador gráficu, autor de les carátules de discos de Felpeyu, La Bandina o DRD y de carteles teatrales pa les actuaciones del grupu Nun Tris.

A mediu camín ente’l cómic y el diseñu gráficu ta’l Cómic-CD de Los Ciquitrinos “Faciendo l’indio” (2009), del que tamién ye autor.Acullá de lo específicamente rellacionao col cómic, Ruma Barbero ye lletrista de los grupos Felpeyu, Los Ciquitrinos, Tejedor y Blima, amás de collaborador de delles publicaciones periódiques: el diariu El Comercio, el selmanariu Les Noticies o l’Anuariu de la Música Asturiana.

Tamién te podria gustar