Portada Tecnoloxía La normalización del asturianu aporta a les cadenes de mensaxes n’internet

La normalización del asturianu aporta a les cadenes de mensaxes n’internet

by asturnet

Un email humorísticu, escritu dafechu n’asturianu y entituláu ‘Los que nun sois asturianos igual nun lo entendéis’ entamó hai poco a espardese pela rede nun exemplu nidiu de que la normalización acaba aportando a toles fasteres sociales y culturales.

El mail satiriza los hoax que ca pocu s’atopen nel corréu basura y asemeya a un mail d’alvertencia de los munchos que s’atopen davezu na internet y que nun tienen otru oxetivu qu’amenorgar la velocidá de les conesiones, saturando les mesmes col reunviar costante de correos

El mail reproducímoslu darréu:

Los que nun sois asturianos igual nun lo entendéis.

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡URXENTE!!!!!!!!!!

Tán cerrándose les cuentes de Hotmail, y el Messenger, y el Google, el Ozú y el Yahoo y los chats de MSN y Teleline y tolos móviles Movistar, Amena, Airtel y Vodafone, y tamién Plus.es y Microsoft, y Casio y Sony y Philips y Sansung y Toshiba y Moulinex y Zanussi y la MTV y la NBC, la FOX, la BBC, la Warner Bros., los estudios Universal y la Paramount y la DreamWorks y la Bonoloto, la Primitiva y la Quiniela y la ONCE y el sortéu’l guaje y la Superbowl y Expediente X, y Los Simpsons y Cine de Barriu y los telediarios y el tiempu y Sabor a Ti y los 40 principales, amás de pesllar les llinies del metru Barcelona y Madrid y d’El Berrón cuando lu faigan, el funicular de Bulnes, y tamién quiten l’antroxu, Nuechivieya, la fiesta La Pomar, San Valentín, el Día’l pa, los bolígrafos d’Ágatha Ruiz de la Prada, les fiestes de Pañeda y Argüelles y el día d’América n’Asturies, amás del club de Fans de Bustamante y Enrique Anaut, los Pokemon, Mortadelo y Los Pitufos, les películes d’Alfredo Landa y Eurovisión, la OTI y los concursos de Miss España, Francia, Bulgaria, Canadá, Arxentina, Colombia, Corripos de arriba y Xibraltar, amás del Ministeriu Fomento, el Bar Julio Fuentes, l’Ayuntamientu Noreña y el Carrefour de Lugones.

Esto ye debido a una saturación d’estos servicios por un escesu d’usuarios. Por eso necesitamos que reenvíes esti mensaxe a 487.375 millones de persones pa saber quiénes furrulen ca poco en Hotmail.

A tou aquel que nun reunvíe esti mensaxe, Ceferino Ridruejo Vélez, Director Xerente de la Asociación d’Apicultores de Caborana, vetará-y l’accesu a tales servicios, amás sufrirá cortes d’agua, llume y gas, detendrálu la Guardia Civil, griparáse-y l’ordenador, esplotará-y el móvil nos pantalones, incautaráse-y el permisu conducir, quedaráse ensin trabayu, perderá a los sos amigos, sufrirá perdes d’orina, almorranes, abandonarálu el desodorante, les sos tostaes tarán siempre fríes, soñará con Loli Álvarez y Tony Genil, y l’únicu corréu que recibirá amás de les factures serán sobres con Antrax y el catálogu primavera verano de Deportes Llosa. Por favor, reenvíalo enantes poder

Si lo reenvíes en 3 hores, el mozu o la moza que te faiga tilín acercarásete y diráte que tú tamién y-faes tilín y que quier salir contigo.

Si lo reenvíes en 1 hora esi mozu o esa moza ofreceráte sexu ensin compromisu tola nueche.

Si lo reenvíes en media hora el sexu ensin compromisu repetiráse ca nueche durante tol añu.

Si lo reenvíes en 10 minutos regalaránte dineru a esgaya y toles mozos o moces desearánte sexualmente tola vida.

Si lo reenvíes en 5 minutos nunca nun tarás gachu, nun avieyarás, conseguirás tolo que quieras na vida y de quien tú quieras y conocerás la felicidá etenra.

Tolo que pon nesti E-mail ye cierto, y yelo porque yo garantízotelo.

Eso sí, enxamás te pongas a pensar: “¿Nun sería más lóxico que Hotmail usara la so propia páxina p’avisar a los sos usuarios de daqué? ¿Nun puen colocar un mensaxe na páxina de corréu de ca usuariu pa comunica-yos cualquier noticia, o simplemente enviar un mail que llegue a tolos usuarios mediante la so llista de corréu?” Estes reflexones nun tienen nengún fundamentu y son totalmente falses.

Y tienes que creeme. Si nun me crees, el FBI dirá por ti, encerraráte y nunca enxamás nun volverás a ver la lluz del día. Amás lobotomizarán a tolos tus familiares, amigos y conocíos, amás de a los 487.375 millones de persones a los que reenviaste esti e-mail pa que crean que enxamás te conocieron.

Tamién te podria gustar