Portada Escéniques La música y los bailles de Bollywood arriben a Xixón

La música y los bailles de Bollywood arriben a Xixón

by asturnet

El baillarín y coreógrafu Sunny Singh propónnos que mos metamos nel espíritu de les películes de Bollywood. Al traviés de les sos azogosos ya hipnótiques dances, vamos l’espectáculu amuesa los tópicos argumentales que la industria cinematográfica hindú supo esplotar tan bien. La heroína, guapa y humilde, oxetu del amor del héroe de la hestoria; el villanu, malváu y bien ricu, que de toes toes quier consiguir los favores de la moza interponiéndose ente los dos namoraos. Y como siempres, tres delles vicisitúes, l’amor siempres trunfa. Esti musical “Bollywood, el viaje”, va tar en La Llaboral de Xixón, los díes 27 y 28 de mayu.

Una hestoria más vieya que’l mundu, que sirve de hilatura a unos númberos musicales llenos de lluz y color col so suntuosu vestuariu (600 traxes), 18 baillarinos n’escena y una banda sonora de rabiosa actualidá.

Descuentu: los socios del Club La Llaboral Ciudá de la Cultura tienen un descuentu del 20% pa dos entraes aplicable hasta 90 minutos enantes del entamu de la función. Les llocalidaes pueden mercase nel Centru de Recepción de Visitantes y Tienda de La Llaboral Ciudá de la Cultura y nel Puntu d’Información en Campu Valdés, Xixón. El pagu de les entraes ha facese en metálicu y el sociutendrá d’acreditar la so pertenencia al Club amosando la so tarxeta personal y DNI.

Tamién te podria gustar