Portada Lliteratura La música y la palabra tomen Avilés na segunda edición del Festival Fifty-Fifty

La música y la palabra tomen Avilés na segunda edición del Festival Fifty-Fifty

by redacción asturnews

ELa música y la palabra tomen Avilés na segunda edición del Festival Fifty-Fifty con 15 actividaes para tolos públicos. El saxofonista Pericu Sambeat, unu de los más prestixosos intérpretes de jazz n’España, inaugura’l certame xuntu al Songah Chae Trio Feat en payares.

Un añu dempués, yá ta equí la segunda edición d’unu de los eventos de formatu más orixinal de cuantos tienen llugar nel panorama cultural español, el Festival Fifty-Fifty de Jazz y Poesía d’Avilés y la so particular celebración de la música y la palabra, con 15 actividaes na fin de selmana de’l 10 al 13 de payares. Nel Auditoriu de la Casa de Cultura, na Factoría Cultural, el Conservatorio Julián Orbón y na cai.

Talentu emerxente, como la voz de seda de Afra Kane nel so únicu conciertu n’España, o la poesía d’Irene G Puntu, Sara Búho o Andrés Neuman. Alcuentros con artistes de llarga trayectoria, como los conciertos de Pericu Sambeat y el Songah Chae Trio, o’l de Pedro Guerra. Confórmase asina la esencia d’un festival nel que lo paritario, ente jazz y poesía, homes y muyeres, artistes nacionales ya internacionales, moldiar na calidá de les propuestes disponibles.

Un compendiu de cultura calidable y pa tolos públicos, que foi presentáu esta selmana pasada na Factoría Cultural por Yolanda Alonso, conceyala de Cultura d’Avilés, xuntu a Yvan Corbat y Alfonso Tuñón, miembros fundadores de l’Asociación Cultural Fifty-Fifty, promotora y organizadora.

Destacó la conceyala “la evolución del certame, que caltien toa’l so viveza, preparando daqué que nun tien oldéu, non solo n’Asturies, sinón en toa España, y convierte a Avilés nel núcleu de dos fenómenos que, llueñe de ser minoritarios, cunten cada vez con un mayor númberu de siguidores. Amás, tratar d’un eventu abiertu y accesible a toles persones que quieran averase, non solo aficionaes o espertes. Y convidar a venir”.

Alonso resaltó “un añu más, la collaboración institucional que facilita la organización d’esti certame, ente’l Conceyu y el Ministeriu de Cultura y Deporte, al traviés del Plan Estatal de Fomentu de la Llectura ‘Llectura Infinita, según la cooperación sostenida col campus valencianu de Berklee College of Music, cola entidá de xestión de los Artistes Intérpretes o Ejecutantes de la música n’España (AIE) o cola Fundación Loewe”.

Tamién te podria gustar