La música y la danza protagonicen la gala de la Xana, la Xanina y les Dames d’Honor d’El Bollu 2019

by redacción asturnews | abril 13, 2019 1:17 pm

La música y la danza protagonicen la gala de la Xana, la Xanina y les Dames d’Honor d’El Bollu 2019 que va celebrase esti sábadu, 13 d’abril, nel Teatru Palacio Valdés a les 20 hores. Maríví Monteserín, alcaldesa d’Avilés, va presidir l’actu de puesta de llongura de Lucía Sarille, como Xanina, y Elena Ruiz, como Xana.

La tradicional gala de presentación de la Xana, la Xanina y les Dames d’Honor de les fiestes d’El Bollu va tener llugar esti sábadu, una vegada más nel solemne marcu del Teatru Palacio Valdés, a les 20 hores, presidida por Mariví Monteserín, alcaldesa d’Avilés.

Un actu nel que la música del Coru Contracanto y del grupu de cantar Amigu de Miranda, y la danza de la Escuela de Myrian Chamorro y Mónica Núñez, van acompañar a la Xana, Elena Ruiz García; a la Xanina, Lucía Sarille Pérez, y a toles neñes y moces que fueron escoyíes Dames d’Honor.

La entrada ye llibre hasta completar l’aforu, nuna gala que marca l’apertura de les celebraciones d’El Bollu 2019, y que va cuntar con animada música coral con sellu avilesín, la del coru Contracanto y los Amigos de Miranda, amás de danza clásica y española a cargu les alumnes de la Escuela de Myrian Chamorro y Mónica Pérez.

El programa d’actuaciones ye’l siguiente:

Coru Contracanto: Bullerengue (popular colombiana) y Hallelujah (Leonard Cohen).
Grupu de cantar Amigu de Miranda: Piel Canelo (Bobby Capó) y Quiciabes, quiciabes, quizas (Osvaldo Farrés).
Escuela de Danza Myrian Chamorro y Mónica Núñez: Danza Española: Triana (Albéniz). Ballet Clásicu: Xianas (versión de Alzino Frazao) y Amáu Mio (Doris Fisher y Allan Roberts, versión de Pink Martini).

Xana y les sos Dames d’Honor

Xana.  Elena Ruiz García Dama 1ª.
Laura Díaz González
Dama 2ª. Mª del Rocío Fernández Suárez
Dama 3ª. María Bravu Oliva Dama 4ª.
Paula Fernández Turriáu Dama 5ª.
Paola Menéndez Suárez
Dama 6º. Naia Roselló Posada

Xanina y les sos Dames d’Honor

Xanina. Lucía Sarille Pérez
Dama 1ª. Zuriñe (pronunciáu Suriñe) Martínez Santamaría
Dama 2ª. Paula Sedano López
Dama 3ª. Erika Sales Rivas
Dama 4ª. Inés Fernández González
Dama 5ª. Sofía García Ruiz
Dama 6º. Nerea González Martín

Source URL: http://asturnews.com/la-musica-y-la-danza-protagonicen-la-gala-de-la-xana-la-xanina-y-les-dames-dhonor-del-bollu-2019/