La música de Prince vuelve a Spotify.

La música de Prince vuelve a Spotify.
20 febreru 18:52 2017 Imprimir

Prince volvió a Spotify. El catálogu del rei del pop llegó esta selmana pasada a la plataforma de streaming tres la celebración de los Grammy. La noticia sosprendió a los fans, que conocíen lo ronciegu que yera’l cantante a tar presente nesti tipu de serviciu.

L’iconu del pop retiró va tiempu la so discografía como reclamu a les polítiques de pagu que calteníen estes plataformes colos artistes. Otros músicos de la talla de Taylor Swift xunir a la causa y tamién retiraron les sos obres, denunciando que “estos servicios nun pagaben de forma equitativa a tol mundu”.

Poques selmanes dempués, Prince paeció camudar de decisión y presentó el so últimu ésitu Stare al traviés de Spotify (pero non n’Apple Music). Sicasí, namá tratóse d’un pequenu regalu pa los sos fans. La so discografía nun volvió xubir se a nengún serviciu de streaming nunca más hasta güei.

Los fans pueden escuchar agora importantes discos de la so carrera como Dirty Mind, Purple Rain o Sign O’ the Times. Sicasí’l catálogu nun ta completu, pos falten álbumes como Musicology, The Gold Experience o los sos dos últimos volumes de HITN’RUN publicaos en vida. Los sos siguidores nun pudieron contener l’allegría y proclamaron la noticia poles redes sociales, por si dalgún despistáu nun se decatara de la noticia.

  Categories: