Portada Conceyos La mitoloxía asturiana aporta estes vacaciones a Candás

La mitoloxía asturiana aporta estes vacaciones a Candás

by redacción asturnews
Mocedá visitando la esposición del Setiembre mitolóxicu

Del llunes 28 d’avientu al 10 de xineru nel Centru Polivalente “La Baragaña” de Candás va poer visitase la esposición “Mitos Asturianos” que s’inaugurara hai dellos meses na seronda mitolóxica de Samartín del Rei Aurelio.

La que se va ver estos díes en Candás ye una esposición formada polos trabayos del dibuxante Javier Iván Villa Vilches y que va tar acompañada por dellos testos onde s’espliquen les característiques d’estos personaxes. La muestra cuenta amás con un videu esplicativu y dellos xuegos destinaos a toles edaes pa que la xente s’arime a esta temática d’un mou cenciellu y afayadizu. Esta mesma esposición va poder visitase dempués a lo llargo de tol mes de febreru nos conceyos de Carreño y Gozón y va tar empobinada, sobre manera, al alumnáu de los centros educativos. Pa entós yá se va comunicar l’allugamientu de la mesma.

Dende’l SNL de la Mancomunidá d’El Cabu Peñes agradecen de mano la collaboración del mesmu autor de los dibuxos por facilitalos a la oficina y al SNL de Samartín del Rei Aurelio por apurrir los testos y videu esplicativos que s’amuesen na esposición, toos revisaos pol escritor, etnógrafu y dibuxante, Alberto Álvarez Peña.

Tamién te podria gustar