Portada Educación La ministra anuncia una reforma de los «aspeutos más lesivos» de la LOMCE pa Navidá

La ministra anuncia una reforma de los «aspeutos más lesivos» de la LOMCE pa Navidá

by redacción asturnews
María Isabel Celaá - Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

La ministra d’Educación, Isabel Celaá, anunció ayeri qu’antes de Navidá va llevar al Conseyu de Ministros una reforma de los «aspeutos más lesivos» de la Llei Orgánica pa la Meyora de la Calidá Educativa (LOMCE), aprobada en 2013 pol PP.

El Gobiernu pretende modificar la llei Wert’ pa esaniciar los itinerarios «segregadores» a partir de los trelce años y les evaluaciones de diagnósticu en cuartu de Primaria y segundu de la ESO, según recuperar los programes de diversificación curricular pa sofitar a los alumnos con más dificultaes de rendimientu.

La intención de Celaá ye reforzar tamién «la participación de la comunidá educativa» nos conseyos escolares y reformular l’artículu referente a la demanda social», nel que se sofitó l’alcordada pa caltener la so ufierta educativa. Sía que non negó que vaiga perxudicar a esta escuela.

El titular del ministeriu avanzó la creación d’un foru d’espertos pa recoyer aportaciones que rematen nun alcuerdu sobro l’oficiu docente según un nuevu modelu de beques y ayudes al estudiu dempués de que l’actual sistema reformar en 2013 y, «arriendes d’ello, menguaren les cuantíes que, en dellos casos, llegaron al 30%». Anunció, coles mesmes, que prepara la creación de delles nueves titulaciones de FP rellacionaes cola aeronáutica. Prepara otros sobre salú ambiental, prevención de riesgos profesionales, cuidos sanitarios y cultivos celulares.

Tamién te podria gustar