Portada Educación La Mesa sectorial d’Universidaes aplaza pa ochobre’l nuevu sistema d’acreditación pal profesoráu universitariu

La Mesa sectorial d’Universidaes aplaza pa ochobre’l nuevu sistema d’acreditación pal profesoráu universitariu

by asturnet

Na tercer xunta de la Mesa Sectorial d’Universidaes, celebrada esti xueves 11 de setiembre de 2014, na see del Ministeriu d’Educación apautose aplazar hasta ochobre’l discutiniu sobre los nuevos criterios d’acreditación del profesoráu a la vista de les enmiendes propuestes polos sindicatos y la CRUE. La revisión del Proyectu de Real Decretu de acreditación, coles pequeñes ya insignificantes enmiendes propuestes polos sindicatos y aceptaos pol Ministeriu foi la principal tema de la xunta, magar se trataren tamién cuestiones como’l concursu de tresllaos del PDI Funcionariu.

Xuntu coles enmiendes presentaes polos sindicatos, pola CRUE y otros organismos, la Mesaa Secotiral va axuntase de nuevu, con cuenta de tratar éstes y les que se propongan nuevamente per parte de los sindicatos na próxima Mesa, prevista pa esti próximu ochobre. Los sindicatos siguen calteniendo que lo verdaderamente importante d’esti Proyectu son los criterios d’evaluación que tienen de ser oxetivos, tresparentes y que dexen la autoevaluación de los interesaos como se facía hasta agora.

Tratóse tamién la propuesta del concursu de tresllaos del PDI Funcionariu, cuestión na que la representación siondical caltuvo les enmiendes presentaes na Mesa del pasáu 15 de xunetu de 2014, na qu’indicaba qu’esti concursu tendría de sirvir tantu pal treslláu horizontal como pa la promoción de los profesores titulares, ensin qu’esto nun contabilice na tasa de reposición. N’esti mesmu apartáu, la representación sindical continua calteniendo que se prevea la promoción interna nes Universidaes.

Otros temes que los sindicatos consideren importantes son la Tasa de Reposición, de la que nun se falón un res, la promoción Interna, la cuestión de les places impugnaes de titulares que salieren a concursu enantes de que se amenorgara dafechu la tasa de reposición y l’Estatutu del PDI.

Los sindicatos denuncarion na xunta que ye necesariu un reglamentu de funcionamientu de la Mesa Sectorial d’Universidaes y un calendariu de trabayu qu’asegure la continuidá nel tiempu. Y el Ministeriu amosose d’alcuerdu na continuidá de les xuntes pa tratar toles temes anteriores.

• Respectu a la tema de la Tasa de Reposición, el Ministeriu pidió una medría a un 50% del PDI, El Ministeriu de Facienda continua fixu nel 10%, pero puede ser que se supere esti porcentaxe. FETE-UXT cree absolutamente necesariu xubir esti porcentaxe del 10% del PDI y amás el del 0% de la PAS.

Tamién te podria gustar