Portada Conceyos La maxa del musical “Pedro y el Llobu” abre a la infancia’l Teatru Palacio Valdés

La maxa del musical “Pedro y el Llobu” abre a la infancia’l Teatru Palacio Valdés

by redacción asturnews

Les neñes y los neños d’Avilés van poder esfrutar del clásicu de Prokofiev “Pedro y el Llobu” qu’abre a la infancia les puertes del Teatru Palacio Valdés, nun espectáculu de música, narración y títeres pa tolos públicos. Perteneciente al Programa Estatal d’Artes Escéniques Platea, les entraes, yá a la vienta, pueden adquirise a un preciu únicu de 8 euros.

La propuesta de la compañía Etcétera devasó’l millón d’espectadores, con más de 2.500 representaciones “Pedro y el Llobu” ye una de les obres maestres de la música clásica contemporanea. Serguei Prokofiev crear con una finalidá, averar a les neñes y los neños al mundu de la música, y atrapalos cola maxa y l’aparente cencellez de los personaxes que falen y canten al traviés de los distintos preseos d’una orquesta. La compañía Etcétera haber tresformáu nun lluminosu, imaxinativu y evocador espectáculu de títeres, col que’l Teatru Palacio Valdés abre de nuevu les sos puertes a la infancia. Va ser esti sábadu 17 de payares a les 18.30 hores.

Esta representación ye la postrera de les venceyaes al Programa Estatal d’Artes Escéniques Platea 2018, perteneciente al Ministeriu de Cultura, al que s’acoyó la conceyalía de Cultura d’Avilés, y que dexó reforzar la programación escénica na ciudá, con más teatru, danza y propuestes para’l públicu nuevu.

Les entraes atopense a la vienta, a un preciu únicu de 8 euros, nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura, la tarde de la representación nel mesmu teatru, y vía telemática en https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

La compañía granadina Etcétera estrenó “Pedro y el Llobu” en 1997, y en 1999 foi reconocida col premiu al meyor espectáculu infantil nacional en Teatralia. L’ésitu ye tal, que devasó les 2.500 representaciones en nueve países y distintos idiomes, y esfrutar más d’un millón d’espectadores, en cortiles emblemátiques como’l Teatre del Liceu de Barcelona, qu’abrió al públicu infantil per primer vegada la so sala principal con ella, o’l Teatru Real de Madrid.

Pedro ye un mozu que vive col so güelu nel campu, onde ye feliz xugando ente árboles y animales. Un llobu afamiáu sale del monte y taramia al coríu que vive na llamarga del xardín de Pedro. Pero’l neñu nun s’asusta, y ayudáu pol so paxarín, atrapar con astucia y valentía. El cazadores lleguen buscando al llobu, pero esti yá ta arreyáu por Pedro, y ente toos deciden llevalo al zoolóxicu.

La Compañía Etcétera, nacida en 1981 en Granada, aprovecha’l conocíu argumentu del cuentu musical escurríu pol xenial músicu rusu Serguei Prokofiev en 1936, nel que Pedro, el so güelu, los animales, tomen la voz de distintos preseos musicales, dando forma a un espectáculu de títeres que va más allá nos 50 minutos que dura. La orquesta ocupa’l primer planu, y tres ella recréase un ambiente máxico nel que los personaxes cobren vida, cola maxa de la lluz, los colores y la técnica, con elegancia y cencellez, atrapando yá ensin soltar hasta’l final, l’atención de les neñes y los neños, sí, pero tamién de les madres y los padres. A última hora, de toos aquellos que por un momentu quieran caltener esa mesma inocencia na mirada.

Pedro y el Llobu ye una obra atemporal, pa neños de toles edaes, encamentada a partir de los cuatro años. La narradora, Yasnibel Martínez, presenta la hestoria, los personaxes encarnaos na escenografía y los títeres ceador pol director d’escena, Enrique Lanz, mientres s’entrepolen les voces musicales, los animales muten en preseos y los preseos van ser yá pa siempres Pedro, el Llobu, el so güelu, el cazadores…

Más información

Tamién te podria gustar