Portada Sociedá La marea azul invade São Paulo

La marea azul invade São Paulo

by asturnet

Nun hai places. Esa ye la rempuesta más repetida nes axencies de viaxes cuando los liles d’aficionaos de Fernando Alonso, resucitaos milagrosamente tres la carrera de Suzuka van en masa a les ventanielles a la gueta d’un billete d’avión que los lleva a São Paulo, en Brasil. Una ciudá que va camín de convertise en sitiu de perigranación deportiva asemeyada a la del estadiu Santiago Bernabéu, el campu de golf d’Augusta o la pista central de Roland Garrod. Si Fernando Alonso algama l’únicu puntu que necesita nel circuitu brasileñu, sedrá campión de Fórmula 1 por segunda vegada consecutiva. Y sedrálo nel mesmu llugar.
La carrera de Xangai, cola cayía y perda de la famosa tuerca que fizo qu’Alonso perdiere 19 segundos (sicasí entró en meta superáu sólo por Shumacher) fizo cayer los ánimos. El gran Michael Shumacher volvía, alagamaba’l llideralgu de la clasificación a falta de dos prebes y apaeció casi como un enemigu imbatible. Pero lo que se perdió en China ganóse en Xapón, poco más d’una selmana depués, cuando l’alemán de Ferrari se retirara envueltu nuna nube de fumo.
El fechu de que la llucha pol títulu tea lo emocionanta que ta y qu’amás vaya a decidise nun llugar relativamente cercanu y asequible económicamente, movilizó a les peñes y aficionaos del pilotu uvieín, qu’amenacen con inundar la ciudá brasileña nuna espectacular marea azúl. Les peñes corrieron a organizar viaxes pa poder presenciar les sesiones de clasificación y la carrera, mientres que les axencies de viaxes aseguren que nun pueden facer nada más y que nun cuntaben con que too fuera decidise precisamente na última carrera.
Mientres, nel ambiente flota la solombra de la sospecha y se fae remembranza de les hazañes de Shumacher, de quien se teme que quisiere sacar a Alonso de la pista y poder tener asina opciones. Nun diba ser la primer vegada que dalgo asina pasara, anque los optimistes recuerden que foi precisamente l’alemán quien quisiere facelo con Jacques Villeneuve en 1998 y qu’entós-y salió’l tiru pela culata: Shumacher quedó fuera y Villeneuve ganó’l títulu.
Renault yá afirmó que va correr col so motor más fiable, más esmolecíos d’arañar un solo punto, tolo que necesita, que de cualaquier otra cosa, que pa eso yá ta Fisichella, compañeru d’Alonso. Shumacher da’l títulu por perdíu y Alonso ye l’únicu que diz qu’esto entovía nun acabó. Y mientres tantu los aficionaos asturianos, los del Principáu, los de São Paulo y los de tolos Centros Asturianos, guarden armes a la espera d’una nueva alegría.

Tamién te podria gustar