Portada Tecnoloxía La marca de teléfonu más usada n’España ye Xiaomi

La marca de teléfonu más usada n’España ye Xiaomi

by redacción asturnews

La selmana pasada, Shou Zi Chew, presidente internacional de la empresa china de teléfonos y otros dispositivos Xiaomi, anunció al traviés de la so cuenta de Twitter que los smartphones de la so compañía convirtiérense nos más vendíos n’España.

Esta afirmación encontase nes estimaciones del primer trimestre de 2020 de la consultora de tecnoloxía Canalys, qu’amuesen cómo’l 28% de los teléfonos intelixentes vendíos de xineru a marzu nesti mercáu son de la marca Xiaomi. Esta cifra ye cimera inclusive a la de Samsung, líder del mercáu mundial, que s’asitiaría en tercer llugar col 22% de la cuota de mercáu y de Huawei, en segunda posición col 24%.

La macroencuesta Statista Global Consumer Survey, que tamién monitoriza les fluctuaciones nel mercáu de los teléfonos intelixentes, coincide en señalar un aumentu del usu de los teléfonos producíos por Xiaomi n’España. Ente que nel primer trimestre de 2019 solo’l 10% de la población online del país identificaba al fabricante chinu como la marca de la so smartphone principal, esta proporción foi esti primer trimestre del 18%.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar