Portada Música La Mancomunidá de la Sidra participa n’ITalia nun alcuentru del proyectu ENTRAMUS

La Mancomunidá de la Sidra participa n’ITalia nun alcuentru del proyectu ENTRAMUS

by asturnet

La Escuela de Música Tradicional de la Mancomunidá Comarca de la Sidra participa dende esti miércoles 27 y hasta’l domingu 1 de mayu nos alcuentros del proyectu européu ENTRAMUS que se tán celebrando na ciudá italiana de Prato col oxetu de poner en común el trabayu de les siete instituciones de diversos estaos europeos que xunta la mancomunidá asturiana puxen por esta iniciativa. El proyectu ENTRAMUS ta avaláu pola Unión Européa y busca compartir conocimientos y esperiencies alrodiu la música tradicional del continente.

Prato, un llugar asitiáu en plena Toscana y a pocos kilómetros de Florencia, ye la sé escoyía pa celebrar el tercer alcuentru de les instituciones promotores del proyectu européu ENTRAMUS, ente elles la Mancomunidá Comarca de la Sidra xunto con otros siete socios de 6 estaos europeos: España, Portugal, Italia, Francia, Holanda y Finlandia. Nestos alcuentros tenta ponese en común el trabayu y les propuestes desenvuelves peles escueles de música tradicional participantes na iniciativa d’ ENTRAMUS, un proyectú sofitáu pola UE al través del Programa Sócrates y dientro de la Acción GRUNDTVIG 2.

La Mancomunidá Comarca de la Sidra foi cabezalera d’esti proyectu cola participación de les escueles de música tradicional que tán funcionando nos conceyos mancomunaos: La Escuela de Música municipal de Nava y la Escuela de Música Tradicional de l’a Asociación Los Yerbatos de Bimenes.

Después de les dos primeres reuniones celebraes en Nava y Bimenes el pasáu mes de payares y darréu, nel mes de febreru en Finlandia, el grupu de trabayu que reún a tolos socios del proyectu tán agora en Prato a continuar coles propuestes que tán elaborándose pa materializar la iniciativa, dende materiales didácticos conxuntos hasta estudios comparativos de los estremaos sistemes de xestión de les escueles de música tradicional. Flavio Benito como director de la Escuela de Nava y miembros de la Escuela de los Yerbatos de Bimenes son los integrantes de la delegación que representa n’Italia a los conceyos de la Mancomunidá de la Sidra.

Amás de los socios asturianos formen parte del proyectu ENTRAMUS l’Associaçao Tocandar, de Marinha Grande(Portugal);l’Assotiation Tera de Saint Groux ( Francia); la Scuola Comunales di Musica “Giusseppe Verdi”, de Prato (Italia); CNV-KUndstenloond, de Rotterdam (Holanda);Loimaan Seudun Musiikkiopisto, de Loima (Filandia); y l’Associazione Musicale Spazi Sonori, de Cosenza (Italia).

Tamién te podria gustar