Portada Turismu La Mancomunidá Comarca d’Avilés ufierta 8 itinerarios turísticos de patrimoniu cultural

La Mancomunidá Comarca d’Avilés ufierta 8 itinerarios turísticos de patrimoniu cultural

by redacción asturnews

La Mancomunidá Turística Comarca d’Avilés va ufiertar esti branu (mientres los meses de xunetu, agostu y setiembre) una rede d’itinerarios turísticos gratuitos que busca poner en valor el ricu patrimoniu cultural de la redolada, al empar qu’ufiertar un focu d’atracción non solo pa los visitantes, sinón tamién pa vecinos y vecines de la contorna.

La Mancomunidá quier con esti enfotu contribuyir al desenvolvimientu d’una actividá qu’acaldía cobra mayor importancia como ye’l turismu y tolo que lleva apareyáu como’l comerciu, la hostelería, la cultura y l’ociu polo xeneral.

Esti conxuntu d’itinerarios polos conceyos d’Avilés, Castrillón, Illas y Corvera ye una parte de la iniciativa Avilés&Contorna. Patrimoniu, que naz como un proyectu innovador para conectar los recursos del patrimoniu cultural de la Contorna d’Avilés colos ciudadanos (vecinos y visitantes).

Fueron presentaos pola presidenta de la Mancomunidá y concejala de Turismu d’Avilés, Raquel Ruiz, y pol coordinador de los itinerarios, l’arqueólogu Nicolás Alonso y entamen esti próximu domingu cola primer etapa del Camín de Santiago (los domingos siguientes van ser la segunda y la tercera) y, darréu van ufiertase les rutes curties de martes a domingu a partir del 20 de xunetu.

Les rutes concíbense como itinerarios didácticos empuestos por distintos paisaxes culturales n’ámbitu urbanu y rural de la Mancomunidá Turística d’Avilés. L’oxetivu va ser ufiertar una visita al traviés d’una xestión responsable del patrimoniu cultural y por aciu la metodoloxía de la didáctica del patrimoniu. Los mentores y mentoras que van averar el patrimoniu a turistes, vecinos y visitantes son historiadores, arqueólogos y especialistes nel patrimoniu cultural.

Información y reserves al traviés del corréu electrónicu patrimonioavilescomarcagmail.com y el teléfonu 660 151 702. Tamién puede consiguise información de les actividaes al traviés de les redes sociales en Twitter  (PatrimonioAviCo), Facebook (Avilés y Contorna Patimonio) y Instagram (avilesycomarcapatrimonio). Precisamente les redes sociales van ser el vehículu de divulgación del proyectu y va sirvir non solo para informar d’horarios y conteníos de les rutes, sinón que tamién va dexar interactuar ente los participantes, colgar semeyes, y participar en concursos que convoca Avilés Contorna.

Los itinerarios estremar en dos grupos específicos:

De primeres, 4 itinerarios de curtiu percorríu, nunca superando los 1,5 kilómetros de llargor, que se subdividen naquellos que se realicen en redolada urbana (3 per Avilés y 1 per Castrillón) y los 4 que se realicen en zona rural: Castrillón (2), Illas (1) y Corvera (1).

Más información

Tamién te podria gustar