Portada Sociedá La madrilana Teresa Sanjurjo va dirixir la Fundación Príncipe

La madrilana Teresa Sanjurjo va dirixir la Fundación Príncipe

by asturnet

Teresa Sanjurjo, madrilana de madre asturiana, sustitúi yá a Graciano García como nueva directora de la Fundación Príncipe d’Asturies. Foi escoyida por unanimidá. Con diez años d’esperiencia nel sector fundaciona amosábase güei feliz d’encarar esti nuevu compromisu, la so intención ye “siguir los fines del Patronato de la meyor forma posible”. Graciano García foi nomáu director eméritu y vitaliciu.

Nacido en 1972, ye especialista en xestión d’entidaes non lucrativas y el so réxime xurídicu y fiscal. Estudió na Universidá Pontificia Comillas (ICADE), onde llogró en 1995 la Llicenciatura en Derechu y la titulación de Lletráu Asesor d’Empreses. Tres otros estudios xurídicos y de xestión, en 1999/2000 curs’l Máster n’Alministración y Dirección de Fundaciones y otres Entidaes non Llucrativas pola Universidá Autónoma de Madrid.

Nel añu 2007 cursó’l Programa de Dirección Xeneral del Institutu d’Estudios Superiores de la Empresa (IESE). Incorporóse a la Confederación Española de Fundaciones, organización de la que foi nomada directora técnica en 2001. A partir d’esi momentu y hasta l’actualidá participó como profesora tanto nel máster n’Alministración y Dirección de Fundaciones y otres Entidaes non Llucratives como n’otros cursos y seminarios especializaos del sector. Nel añu 2003 produxo la fusión de la Confederación Española de Fundaciones col Centru de Fundaciones, frutu de la cual nació l’Asociación Española de Fundaciones, organización de la que foi directora xeneral.

Dende l’añu 2003 hasta 2009 l’Asociación Española de Fundaciones multiplicó por dos el númberu de fundaciones asociaes, que financiar directamente más del 90 por ciento del presupuestu de la mesma, algamando’l grau de prestu de los asociaos del 95 por ciento. Amás, foi miembru del Foru d’Espertos de Responsabilidá Social de les Empreses del Ministeriu de Trabayu y Asuntos Sociales. Ye vocal de la Xunta Directiva de l’Asociación Española de Directivos, miembru del Conseyu de Redacción de la Revista Española del Tercer Sector (Fundación Luis Vives) y miembru del Conseyu de Redacción del “Anuario de Derecho de Fundaciones”.

Tamién te podria gustar