Portada Sociedá La llucha contra la probitú y pol desarrollu centra’l II Foru Solidariu que se celebra en Llangréu

La llucha contra la probitú y pol desarrollu centra’l II Foru Solidariu que se celebra en Llangréu

by asturnet

Esti llunes 6 a les 19,30 inaugúrase en Llangréu, nel Teatru de Sama, el II Foru Solidariu entamáu pola Axencia Asturiana de Cooperación y que se presenta embaxo’l lema: “Contra la probitú.Ensin xusticia social nun hai paz”. A lo llargo de les xornaes que van entamase nos prósimos díes los distintos ponentes van tratar temes como los retos del desarrollu nel tercer mileniu, el comerciu xustu o muyer y probitú. El viernes 10 un festival de baldre con Annabel Santiago, Kekele y Macaco va poner el pieslle a esti alcuentru nel que se quier reflexonar y llamar l’atención sobro la solidaridá activa como forma de lluchar contra la inxusticia social en mundu.

Al actu inaugural d’esta tarde ta previsto qu’acudan el conseyeru de Xusticia y Esteriores del Principáu, Francisco Javier García Valledor y el director de l’Axencia Asturiana de Cooperación Rafael Palacios. El responsable de l’Axencia Española de Cooperación Internacional, Juan Pablo de Laiglesia tamién ta previsto qu’intervenga na xornada inaugural del Foru, que va tar presidida pola alcaldesa de Llangréu, Mª Esther García.

Los debates empiecen esti martes 7 a les 20,00 na Casa la Cultura de La Felguera con una ponencia titulada “Oxetivos de Desarrollu del Mileniu y llucha contra la probitú”, nel que van participar Marina Ponti, coordinadora de la Campaña Oxetivos del Mileniu pa Europa; Fernando Casado, coordinador de la mesma campaña pal Estáu español; y na que va actuar como moderador el caderalgu d’Hestoria Medieval de la Universidá d’Uviéu y académicu de la Llingua, Javier Fernández Conde. El miércoles 8 a les 19,30 na Casa la Cultura de Sama va ser la ponencia “El comerciu xustu como otru calce de Cooperación al Desarrollu” la que centre’l debate, cola presencia de Carola Reintjes, presidenta d’IDEAS y miembru del Conseyu Internacional del Foru Social Mundial, y Paz d’Andrés Santamaría, caderalga de Drechu Internacional de la Universidá d’Uviéu. El tercer debate va llevar el títulu “Muyer y probitú” y va entamar el xueves 8 a les 19,30 na Casa la Cultura de la Felguera cola participación d’Ana Falú, directora rexonal de la oficina d’UNIFEM pal Brasil y los países del COnu Sur, y Aquilina Fueyo, decana de la facultá de CIencies de la Educación d’Uviéu.

La última xornada del Foru va ser eminentemente festiva con un conciertu de baldre nel recintu ferial de Ciañu nel que van actuar l’asturiana Annabel Santiago, los africanos Kekele y el catalán Macaco. Al empar el prósimu 15 de xunu va inaugruase na Sala d’Esposiciones de Sama l’amuesa fotográfica “Escueles d’otros mundos” de Kim Manresa.

Tamién te podria gustar