Portada Lliteratura La lliteratura minera garra puxu na Selmana Negra de Xixón

La lliteratura minera garra puxu na Selmana Negra de Xixón

by asturnet

Tres l’aparición del llibru ‘Literatura y minas en la España de los siglos XIX y XX’ del catedráticu de lliteratura Benigno Delmiro Coto, la llamada ‘lliteratura minera’ foi garrando puxu y interes dientro y fuera de les llendes asturianes. Por esta razón, la Selmana Negra de Xixón presta’l so espaciu pa un debate sobre esti xeneru tan cercanu a la realidá del país nel que van participar l’escritor Alejandro M. Gallo, autor de la novela ‘Una mina llamada infierno’, Francisco Prado Alberdi, presidente de la Fundación Juan Muñiz Zapico, Benigno Delmiro Coto y l’escritor bolivianu, afincáu en Suecia, Victor Montoya.

Esti sábadu, día 15 de xunetu a les cinco la tarde, l’Espaciu AQ (Carpa A Quemarropa) va acoyer una charra presentada por Alejandro M. Gallo, autor de la obra ‘Una mina llamada Infierno’, na que van participar Francisco Prado Alberdi, presidente de la Fundación Juan Muñiz Zapico, el catedráticu de lliteratura Benigno Delmiro Coto, autor de ‘Literatura y minas en la España de los siglos XIX y XX’ y l’escritor bolivianu Victor Montoya, autor de la maraviosa obra ‘Cuentos de la mina’.

Victor Montoya que visita Asturies per primer vez, ta consideráu en Suecia como ún de los meyores narradores sudamericanos asina como un renovador de la moderna lliteratura boliviana. Montoya reside en Suecia desque Amnistía Internacional lu reclamare como ‘presu de conciencia’, sacándolu del so cautiveriu na dictadura boliviana.

Tamién te podria gustar