Portada Sociedá La llingua asturiana tendrá representación oficial nel Fórum de Barcelona

La llingua asturiana tendrá representación oficial nel Fórum de Barcelona

by asturnet

L’asturianu tará presente nel Fórum de Barcelona, el mayor eventu multicultural que ta programáu n’Europa pa 2004 y que mañana abre les sos puertes al públicu con más de 750.000 entraes yá vendíes. Pesie a que les autoridaes polítiques daben casi por fecha la esclusión de la llingua asturiana del Fórum por problemes de tiempu y planificación, l’asturianu codearáse a la fin coles otres milenta llingües que van tener llugar propiu nel eventu.

La confirmación dióla ayeri n’Uviéu el director xeneral de Turismu de Barcelona, Pere Durán, qu’anunció la inclusión del asturianu na bayura d’idiomes que’l Fórum va reivindicar al entender cada perda d’una llingua como la desapaición dafechu d’una forma singular d’interpretar la vida y, poro, d’un ricu elementu de diversidá.

Ye una nuncia qu’aporta cuando fontes de la Oficina de Política Llingüística reconocíen abiertamente, hai namás unes hores, que la presencia del asturianu nel Fórum de Barcelona peligraba por problemes de plazos y de planificación, y too paecía indicar que la llingua asturiana diba quedar escluyida del multitudinariu eventu.

Depués de la so apertura oficial, que tendrá llugar mañana, sábadu, el Fórum permanecerá abiertu hasta’l 26 de setiembre nun recintu edificáu pa la ocasión nel norte de la ciudá y ufrirá 350 espectáculos escénicos, cifra na que nun tán contabilizaos los conciertos, que sedrán casi cuatrocientos.

Tamién te podria gustar