Portada Música La llexislación del ruiu acaba colos conciertos de L’Antigua Estación, n’Uviéu

La llexislación del ruiu acaba colos conciertos de L’Antigua Estación, n’Uviéu

by asturnet

Cai una de les sales más actives nel ciruitu asturianu de música en directu. El llocal L’Antigua Estación, allugáu n’Uviéu, abandona la programación de conciertos depués de que sendes intervenciones policiales desaloxaren la sala hai agora una selmana, precipitando el fin de los recitales que se taben cellebrando. Baby Woodrose y The Punishers foron les últimes bandes en pasar pol malográu llocal uvieín.

Primer consecuencia de l’abandonu de la programación de música en vivo por parte de los responsables de L’Antigua Estación ye la suspensión del conciertu que’l grupu Mala Reputación tenía previsto ufrir nel llocal el prósimu sábadu y pal que yá taben a la venta les entraes. Eses llocalidaes sedrán canxeables agora nos puntos de venta pol so valor en metálicu.

L’Antigua Estación venía perfilándose como una de les sales asturianes más interesada na promoción de la música en directu, gracies a la iniciativa particular d’un grupu d’hosteleros con esperiencia na xestión y programación de conciertos.

Tamién te podria gustar