Portada Sociedá La llegada de la seronda baxó los precios de la cultura n’Asturies, según l’Institutu d’Estadística

La llegada de la seronda baxó los precios de la cultura n’Asturies, según l’Institutu d’Estadística

by asturnet

Los productos y servicios culturales siguen conteniendo l’aumentu xeneralizáu de los precios. Conforme asoleyó esta mañana l’Institutu Nacional d’Estadística (INE), les tarifes de la cultura baxaron un puntu n’Asturies durante’l mes d’ochobre y compensaron la xubida xeneral de precios, que foi del 1,2 por cientu.

La proyección de datos del Institutu d’Estadística amuesa, amás, que los asturianos paguen agora un 1 por cientu menos qu’hai un añu por consumir cultura, mientres que l’indicador d’inflación acumulada -perda progresiva del valor del dineru no que va d’añu, manifestada nel aumentu de los precios-, allúgase pa la estaya d’ociu y cultura nel valor negativu del 1,2 por cientu, ye dicir, que les tarifes son agora un 1,2 por cientu más barates qu’en xineru.

A la vista de talos datos, la cultura afítase n’Asturies como un sector que contién l’aumentu xeneral de los precios, yá que sólo los precios d’alcohol, tabacu, comunicaciones y hostelería baxaron n’ochobre, pero toos ellos en términos casi impercibibles que nun superaron el 0,2 por cientu.

Con calter xeneral, los asturianos padecieron nel mes pasáu un notable incrementu nes tarifes del vestíu y el calzáu, un 9,2 por cientu, principal causante del aumentu del IPC nel Principáu xunta les más discretes xubes rexistraes na enseñanza, el tresporte y la vivienda, ente’l 1,2 y el 1,7 por cientu.

Datos íntegros na web del Institutu Nacional d’Estadística

Tamién te podria gustar