La industria cultural pide nun votar al PP si caltien l’IVA del sector

La industria cultural pide nun votar al PP si caltien l’IVA del sector
04 avientu 10:54 2015 Imprimir

Les asociaciones del ámbitu de la industria cultural, amás de la so tradicional quexa contra l’IVA, faen una amenaza directa a los populares.

Les principales asociaciones profesionales del cine, la música y el teatru celebraron esti día un alcuentru nel que pidieron al Gobiernu que sala de los comicios del 20 D una rebaxa del IVA cultural dende’l 21% impuestu en 2012 pol Executivu del PP.

Pero, amás de la so tradicional quexa contra un impuestu sangrante”, la cita rexistró una tayante novedá: una amenaza directa a los populares. “Solo hai un partíu que nun introduz esi amenorgamientu nel so programa electoral. Y quien nun atiende a les nueses reivindicaciones nun merez los nuesos votos”, aseguró Jesús Cimarro, presidente de FAETEDA (Federación Estatal d’Asociaciones d’Empreses de Teatru y Danza).

La industria cultural emplega a 485.000 persones n’España, según datos del Ministeriu d’Educación, Cultura y Deporte: a saber cuántos d’ellos sumaránse a esti boicó a los populares nes urnes.

La industria lleva años pidiendo reiteradamente y en baldre una xunta col presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy. Les formaciones con opción de llegar a la presidencia, los socialistes y Podemos plantegen un IVA amenorgáu del 10% pa les artes, anque’l partíu de Pedro Sánchez tamién propón intentar harmonizar l’impuestu a nivel européu y baxalo hasta’l 4%. Ciudadanos quier amenorgar el IVA cultural hasta’l 7%, la menor de los dos categoríes a les que pretende llindar l’impuestu.

 

Loading Facebook Comments ...