Portada Educación La ilesia asturiana emprima la campaña contra los planes eductativos del gobiernu central

La ilesia asturiana emprima la campaña contra los planes eductativos del gobiernu central

by asturnet

La campaña entamada pola Confederación Católica Nacional de Padres de Familia y Padres d’Alumnos (CONCAPA) contra los planes educativos del gobiernu central en materia de relixón emprimó n’Asturies cola distribución nos oficios dominicales de fueyes informatives y de recoyida de firmes. Según coinciden delles fontes la so incidencia na nuestra comunidá foi escasa y el so apoyu más significativu foi l’espresáu pol arzobiespu Osoro, qu’afaló a los párrocos de la so diócesis a sofitar la campaña.

Nes últimes selmanes la Conferencia Episcopal d’España tentó distanciase formalmente de la campaña contra los planes educativos del gobiernu de Zapatero afirmando que la Ilesia, como tala institución, nun promueve campaña dala, sicasí reservándose el derechu a encamentar a los sos fieles que sofiten cualquier iniciativa empobinada a defender el tratamientu hasta agora dau a l’asignatura de relixón dientro la enseñanza pública. N’Asturies, l’Arzobispu Osoro aprovechó el so sermón dominical pa pidir a los párrocos de la so diócesis que favorezan el desenvolvimientu de la campaña de los padres católicos y criticó les intenciones del gobiernu. La incidencia de la campaña na nuestra comunidá nun foi importante de momento. Al pesar del calter conservador del actual titular de la diócesis asturiana, el cleru de la nuestra comunidá tradicionalmente enclináu a postures más progresistes dientro la Ilesia, nun paez ún de los más enfotaos na campaña entamada pola CONCAPA.

Esta campaña quier consiguir que la situación de l’asignatura de relixón católica caltenga l’estatus conseñáu nos planes educativos del anterior gobiernu del Partíu Popular. Según datos facilitaos pol ministeriu d’Educación del gobiernu del PSOE pal prósimu añu l’aportación del estáu destinada a sufragar los gastos salariales de los profesores d’esta materia va ser de 101 millones d’euros, un aumentu del 18% respective a 2004. La ilesia católica benefíciase del 98’5% del presupuestu destináu a sofitar la enseñanza relixosa, según estos datos.

Tamién te podria gustar