Portada Gastronomía La hostelería de luxu de Madrid promociona la faba asturiana

La hostelería de luxu de Madrid promociona la faba asturiana

by asturnet

La hostelería de luxu de Madrid reconoz la bayura culinaria de la faba d’Asturies. A un preciu de 53 euros más IVA y dientro de les primeres xornaes gastronómiques qu’entama, l’Hotel Ritz madrilanu ufre hasta’l domingu que vien un menú de cinco platos basáu nel ingrediente esencial de la fabada, baxo la supervisión del xefe l’equipu de cocina del restaurante uvieín La Gruta, Adolfo León.

Les recetes, previstes pa ser servíes na comida o na cena, entemecen les fabes con estremaes carnes y pescaos y cambien cada día. El miércoles ye la xornada de les fabes con pitu golfu, mientres que’l fin de selmana, l’hotel madrilanu sirve nes sos meses fabes con xabalín y potarros del Cantábricu.

Los recursos de los responsables de les xornaes prevén tamién l’amiestu de fabes y pexe espada, llangosta y rau de güe, nuna iniciativa gastronómica inédita nel Hotel Ritz, inspiráu por Alfonso XIII, inauguráu en 1910 nel céntricu paséu’l Prado y frecuentáu pola realeza europea.

El preciu d’una habitación nel luxosu Ritz, homónimu d’otros dos hoteles en Londres y París, va de los 480 euros diarios d’una de les habitaciones más cencielles a los 4.500 euros que cuesta pasar una nueche na suite real.

Tamién te podria gustar