Portada Escéniques La guerra de los sexos llega al Xovellanos con Pepón Nieto, Adriana Ozores y Anabel Alonso

La guerra de los sexos llega al Xovellanos con Pepón Nieto, Adriana Ozores y Anabel Alonso

by asturnet

El Teatru Xovellanos acueye esti vienres 20 y sábadu 21 d’agostu, de magar les 20:30 hores, la obra “Sexos”. Nella Pepón Nieto, Adriana Ozores (de nuevu xuntos tres Los homes de Paco) y Anabel Alonso encabecen una comedia agriduz sobre les rellaciones de pareya o, cómo llegar a los cuarenta echando de más a la muyer o al home que tienes na cama y de menos a la muyer o home que querdríes tener.

Pep Antón Gómez escribe esta hestoria onde se crucien, estorben y complementen, les hestories de dos pareyes y una soltera. Alberto y Cristina lleven casaos demasiao tiempu pa que’l sexu importe. O eso dicen ellos como consuelu. Isabel y Martín lleven empareyaos el tiempu xustu por qu’él entá lo demuestre too na cama, pa qu’ella aproveche too esi esplegue de raxón sexual namás que’l reló biolóxicu dexe de tocar a rebato y s’asele con un embaranzu. A Maite, la despareyada, val-y tolo que toos tean dispuestos a demostra-y… na cama. Aquexaos del cumplimientu de los 40, dispuestos a osadíes sexuales amarutaes de namoramientos, Alberto y Cristina, Isabel y Martín, Maite, nun saben que tán buscando lo mesmo que yá tienen.

Sobre un escenariu minimalista, desnudu casi, Sexos progresa a base de diálogu acedu, personaxes tan convincentes que nos saldríen al pasu cualquier día en cualquier esquina, y un talentu inmensu de los protagonistes pa metese al públicu nel escenariu. Y, a éstes hai cuters que corten menos que Sexos.

Los prtecios de la butaca tán ente los 15 en xeneral a los 20 euros.

Tamién te podria gustar