Portada Sociedá La gran pirámide de Keops tien una cámara secreta

La gran pirámide de Keops tien una cámara secreta

by redacción asturnews

La pirámide de Keops, la más antigua de los siete maravíes del mundu y la única qu’entá perdura tenía más detalles escondíos: concretamente una cámara secreta.

La mayor de les pirámides exipcies, diseñada pol arquiteutu Hemiunu y asitiada na escampada de Guiza, caltenía una cámara secreta que pudo ser afayada gracies a los rayos cósmicos. Un equipu internacional d’arqueólogos empobináu pol xaponés Kunihiro Morishima, de la Universidá de Nagoya, utilizó muones (partícules elementales masives d’alta enerxía xeneraes cuando los rayos cósmicos topeten cola nuesa atmósfera) para esquizar l’interior de la Gran Pirámide d’Exiptu ensin mover una piedra.

Los muones pueden enfusar fondamente na roca y ser absorbíos a distintes velocidaes dependiendo de la densidá de la piedra qu’atopen. Al asitiar detectores d’estes partícules dientro y alredor de la pirámide, l’equipu pudo ver cuánto material travesaron. ”Si hai más masa, menos muones lleguen a esi detector”, esplica Christopher Morris.

Nun estudiu publicáu en Nature, los investigadores espliquen que repararon el númberu de muones que llegaron a distintos llugares dientro de la pirámide y l’ángulu nel que viaxaben, lo que-yos dexó trazar cuévanos dientro de la estructura antigua.

“Siempres s’especuló enforma cola esistencia d’una cámara desconocida dientro de la pirámide de Keops, pero hasta agora la comunidá científica nun la tenía reconocía”, esplica l’exiptólogu Nachu Llabres a La Vanguardia. “El llector solu detectó un espaciu, la esistencia evidente d’unu cuévanu. El siguiente pasu ye atopar una entrada para saber qué hai ellí”, añede.

La Gran Pirámide foi edificada mientres el reináu de Khufu (2550 a.C. a 2527 a.C.), segundu faraón de la IV Dinastía, a quien Herodoto llamó Keops. Construyida a partir de bloques de piedra caliar y granitu,alzar a 139 metros

Nachu Llabres considera que dientro de la cámara pueden atopase “figures, estatues, papiros… o nada. Pero de xuru sí qu’hai marques de cantería o dalgún testu que nos sirva para conocer más detalles sobro la pirámide”. “Esti espaciu vacíu tien paralelos con otres pirámides que conocemos, como la de Meidum, del faraón Snofru, padre de Keops. Nesta pirámide tien una función de descarga pero tamién ritual. Los exipcios yeren bien prácticos pero tamién teníen un sentíu relixosu”, añede.

L’equipu d’espertos que ta trabayando na pirámide de Keops dende avientu de 2015  cuenta con integrantes de Xapón, Francia y Exiptu y  analizó les trés cámares conocíes de la pirámide: la cámara soterraña, la cámara de la Reina y la cámara del Rei, xuntu con el corredores de conexón. “Va un tiempu -diz Llabres- atopóse una bolina de piedra y un arcón de cobre n’unu de les canales de ventilación de la cámara de la reina que tán nel Muséu Británicu”.

Tamién te podria gustar