Portada Conceyos La ganadora del II Concursu “Avilés Empreses” recibe les llaves de so oficina en La Curtidora

La ganadora del II Concursu “Avilés Empreses” recibe les llaves de so oficina en La Curtidora

by redacción asturnews

El conceyal de Promoción Económica, Manuel Riola, apurrió esti mediudía’l premiu correspondiente a la segunda edición del concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”, convocáu pol Conceyu d’Avilés y el Centru d’Empreses La Curtidora, y falláu el pasáu mes d’ochobre.

La ganadora, Sandra Fernández García, recibió de manos del edil les llaves de la oficina que dende güei, y mientres un añu, va ocupar de manera gratuita n’el mesmu equipamientu municipal para’l emprendimiento.

Sandra Fernández alzase col premiu d’esta segunda edición del concursu gracies a un proyectu empresarial denomináu “Fernández Consultancy”, consistente n’una consultoría especializada na externalización de servicios remotos de revenue management para agospiamientos turísticos.

El revenue management ye una técnica de xestión de ferramientes p’afitar precios, xestionar reserves y cerrar vientes. Anque surdió como ferramienta de xestión d’aerollínees nos años 60, anguaño ye esencial para los establecimientos hoteleros.

El xuráu valoró l’altu grau de maduror y calidá del proyectu, al centrase nun sector estratéxicu para la ciudá como ye’l del turismu, según la esperiencia previa de la promotora nel sector.

Los proyectos presentaos al concursu “Avilés empreses” teníen d’atopase en fase embrionaria, pudiendo participar tantu persones non constituyíes entá n’empresa, como sociedaes con menos de trés meses de funcionamientu.

Xuntu cola gratuidá del arriendu de la oficina, el premiu inclúi un añu d’acompañamientu individualizáu per parte del personal técnico de l’área de Promoción Empresarial. Per otru llau, la oficina vencida a Sandra Fernández afacer a les necesidaes de la so empresa tocantes a capacidá y tamañu.

Tamién te podria gustar